Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg - Trends Magazines

Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg

Felgi z centralną śrubą BMW M2

Takiej opcji brakowało – w niektórych modelach BMW M pojawi się możliwość zakupienia felg z centralną śrubą. To rozwiązanie znane z motorsportu teraz przenosi się na ulice. 

Sportowych dział BMW M wprowadza na listę opcji felgi z centralną śrubą. Wyglądają nie tylko bardzo rasowo, ale też przydają się szczególnie tym, którzy często wymieniają opony. Centralna śruba na feldze to rozwiązanie także trwalsze, choć trzeba pamiętać, że nie każdy zakład wulkanizacyjny będzie w stanie obejść się z takim kołem. 

Jak myć felgi w BMW to tylko tak!

Felgi z centralną śrubą będą dostępne dla modeli:

Co to są felgi z centralną śrubą?

Zazwyczaj każda felga posiada pięć śrub – cztery zwykłe i jedna zabezpieczająca. Centralna śruba jest tylko jedna, znajduje się w samym środku felgi i jest dużo większych rozmiarów niż standardowe. Ponieważ do ich przykręcania potrzebna jest specjalna nasadka i odpowiednia siła, wymiana koła nie obejdzie się bez specjalnych narzędzi i klucza dynamometrycznego. To nie zawsze występuje na wyposażeniu auta, dlatego lepiej nie „złapać gumy” na drodze. 

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

Nowe felgi są dostępne w rozmiarach 19 i 20 cali, a ich ceny zaczynają się od 12 tysięcy euro (ponad 50 tysięcy złotych). Sporo. 

Oprócz nowych felg, dostępne będą także nowe dodatki wykonane z włókna węglowego. Przewidziano dokładki dla przedniego zderzaka, tylnej części błotnika czy progów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Nietuzinkowy BMW X5 E53 4.8is

BMW X5 pierwszej generacji niewielu kojarzy się z nadzwyczajnymi emocjami. Samochód jest zbyt młody na klasyka, a dzięki coraz bardziej przystępnym cenom stał się osiągalny dla szerszej grupy osób. Wystarczy jednak kilka ciekawych dodatków oraz mocny silnik pod maską, aby BMW X5 stało się bardziej atrakcyjne. Oznaczone kodem E53 pierwsze BMW X5 zadebiutowało w 1999…

Testy nowego SUV-a. Volkswagen T-Roc

Kilka lat temu Volkswagen zapowiedział chęć wypełnienia luk w gamie modelowej. Na deklaracjach się nie skończyło. Koncern prowadzi już testy nowego SUV-a. Jego nadejście zwiastował - zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie - koncepcyjny T-Roc. Niecałe 4,18 m długości oznacza, że auto będzie mniejsze od Golfa. Prototypy produkcyjnej wersji T-Roca zostały wielokrotnie przyłapane przez motoryzacyjnych…