Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg - Trends Magazines

Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg

Felgi z centralną śrubą BMW M2

Takiej opcji brakowało – w niektórych modelach BMW M pojawi się możliwość zakupienia felg z centralną śrubą. To rozwiązanie znane z motorsportu teraz przenosi się na ulice. 

Sportowych dział BMW M wprowadza na listę opcji felgi z centralną śrubą. Wyglądają nie tylko bardzo rasowo, ale też przydają się szczególnie tym, którzy często wymieniają opony. Centralna śruba na feldze to rozwiązanie także trwalsze, choć trzeba pamiętać, że nie każdy zakład wulkanizacyjny będzie w stanie obejść się z takim kołem. 

Jak myć felgi w BMW to tylko tak!

Felgi z centralną śrubą będą dostępne dla modeli:

Co to są felgi z centralną śrubą?

Zazwyczaj każda felga posiada pięć śrub – cztery zwykłe i jedna zabezpieczająca. Centralna śruba jest tylko jedna, znajduje się w samym środku felgi i jest dużo większych rozmiarów niż standardowe. Ponieważ do ich przykręcania potrzebna jest specjalna nasadka i odpowiednia siła, wymiana koła nie obejdzie się bez specjalnych narzędzi i klucza dynamometrycznego. To nie zawsze występuje na wyposażeniu auta, dlatego lepiej nie „złapać gumy” na drodze. 

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

Nowe felgi są dostępne w rozmiarach 19 i 20 cali, a ich ceny zaczynają się od 12 tysięcy euro (ponad 50 tysięcy złotych). Sporo. 

Oprócz nowych felg, dostępne będą także nowe dodatki wykonane z włókna węglowego. Przewidziano dokładki dla przedniego zderzaka, tylnej części błotnika czy progów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW i8 po tuningu w Japonii. Trudna sztuka umiaru

Futurystyczne i8 należy do najrzadziej tuningowanych modeli BMW. Trudno się dziwić. W oryginalnym aucie łatwiej coś zepsuć niż faktycznie poprawić. Wyzwanie podjęło japońskie 3DDesign. Tuner przygotował pakiet aerodynamicznych dodatków z włókna węglowego. W samochodzie, którego karoseria została w większości wykonana z karbonu użycie innego materiału byłoby świętokradztwem. Najbardziej rzucającym się w oczy dodatkiem jest tylny…

TEST Skoda Karoq 2.0 TDI Style – na pożegnanie porządnego auta

SUV z oszczędnym dieslem i tradycyjnymi pokrętłami zamiast ekranów dotykowych? To dziś jest passe, ale na szczęście jeszcze są takie samochody. Skoda Karoq 2.0 TDI Style jest bogato wyposażona, bardzo praktyczna i genialna w jeździe na codzień. Niestety, takie auto to dziś rarytas i trzeba się śpieszyć.  Nieubłaganie postępująca elektryfikacja wypiera samochody z dieslem, jak…