BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego - Trends Magazines

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

Włókno węglowe pierwotnie było opracowane dla przemysłu lotniczego. Później ten bardzo wytrzymały i super lekki materiał zadomowił się najpierw w wyścigach, a teraz także w motocyklach. BMW Motorrad używa go wszędzie tam, gdzie wymagana jest minimalna waga i maksymalna wytrzymałość.

Zalety kół z włókna węglowego

Koła z włókna węglowego M Performance do BMW S 1000 RR są idealnym obszarem zastosowania dla materiału, który jest przetwarzany w bardzo złożonym procesie z wykorzystaniem pieców wysokociśnieniowych. Korzyści są oczywiste. Mniejsza waga oznacza mniejsze masy obrotowe, co prowadzi nie tylko do lepszego przyspieszenia i hamowania, ale także ułatwia prowadzenie motocykla. Krótko mówiąc: motocykle stają się jeszcze bardziej zwinne i dynamiczne. Ponadto powierzchnia z włókna węglowego, która jest pokryta bezbarwnym lakierem o wysokim połysku, przyciąga wzrok dzięki swojej połyskującej głębokiej czerni.

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

W liczbach

Koła z włókna węglowego M Performance do S 1000 RR są łącznie o 1,7 kg lżejsze niż standardowe felgi aluminiowe, których masa została już zmniejszona o 1,6 kg, gdy oba modele zostały ponownie wprowadzone na rynek w zeszłym roku. Koła z włókna węglowego M Performance są dostępne od 1 sierpnia 2020 r.

Podobne

bmw_m54_b30_engine

Zalety i wady silnika BMW M54

Benzynową jednostkę, oznaczoną kodem M54, montowano we wszystkich modelach BMW – od serii 3 poprzez flagowe 7 na Z3 czy X5 kończąc. Ma wysoką kulturę pracy i zapewnia dobre osiągi, jednak wymaga troskliwej opieki. Przez lata BMW słynęło z produkcji „pancernych” silników z sześcioma cylindrami. Do dziś żartuje się, że motory M20, M30 czy nawet…

Toyota Celica – tuningowa klasyka z turbo

Toyota Celica to - obok Civica - model o wieloletniej tradycji. Jego pierwsza generacja wyjechała na drogi w 1970 r. Historia Celicy to przede wszystkim rajdy i kultowy model GT-Four, wielokrotnie wygrywający rywalizację w WRC. Prezentowana szósta generacja pokazana została w 1994 r. Mijające lata nie wpływają na nią niekorzystnie, wciąż prezentuje się wyśmienicie. Celica,…