Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg - Trends Magazines

Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg

Felgi z centralną śrubą BMW M2

Takiej opcji brakowało – w niektórych modelach BMW M pojawi się możliwość zakupienia felg z centralną śrubą. To rozwiązanie znane z motorsportu teraz przenosi się na ulice. 

Sportowych dział BMW M wprowadza na listę opcji felgi z centralną śrubą. Wyglądają nie tylko bardzo rasowo, ale też przydają się szczególnie tym, którzy często wymieniają opony. Centralna śruba na feldze to rozwiązanie także trwalsze, choć trzeba pamiętać, że nie każdy zakład wulkanizacyjny będzie w stanie obejść się z takim kołem. 

Jak myć felgi w BMW to tylko tak!

Felgi z centralną śrubą będą dostępne dla modeli:

Co to są felgi z centralną śrubą?

Zazwyczaj każda felga posiada pięć śrub – cztery zwykłe i jedna zabezpieczająca. Centralna śruba jest tylko jedna, znajduje się w samym środku felgi i jest dużo większych rozmiarów niż standardowe. Ponieważ do ich przykręcania potrzebna jest specjalna nasadka i odpowiednia siła, wymiana koła nie obejdzie się bez specjalnych narzędzi i klucza dynamometrycznego. To nie zawsze występuje na wyposażeniu auta, dlatego lepiej nie „złapać gumy” na drodze. 

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

Nowe felgi są dostępne w rozmiarach 19 i 20 cali, a ich ceny zaczynają się od 12 tysięcy euro (ponad 50 tysięcy złotych). Sporo. 

Oprócz nowych felg, dostępne będą także nowe dodatki wykonane z włókna węglowego. Przewidziano dokładki dla przedniego zderzaka, tylnej części błotnika czy progów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Kupujemy używane BMW Z3 (1995 ‒ 2002)

Ceny używanych BMW Z3  są relatywnie niskie, ale wszystko wskazuje, że to już ostatni moment na ich okazyjny zakup. Styl retro, mocne silniki oraz wysoka trwałość - to ma do zaoferowania nawet po dwóch dekadach od debiutu. Przez lata na roadstery BMW stać było najlepiej sytuowanych. Wystarczy wspomnieć o ekskluzywnym 507 (1956 ‒ 1959), jak również nowatorskim Z1…

BMW F30 widok z przodu

Kupujemy używane BMW serii 3 (F30) – wady, zalety, ceny

Wielu kierowców marzy o debiutującym w 2011 roku BMW F30. Ta efektowna i produkowana do ubiegłego roku generacja trójki była jednak dość droga. Sytuacja zaczyna ulegać jednak zmianie. Od dekad seria 3 jest jednym z filarów koncernu BMW. Z generacji na generację to auto klasy średniej staje się coraz większe, bardziej komfortowe, bezpieczniejsze i lepiej wyposażone. Z technicznego punktu widzenia seria 3 F30 jest…