Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg - Trends Magazines

Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg

Felgi z centralną śrubą BMW M2

Takiej opcji brakowało – w niektórych modelach BMW M pojawi się możliwość zakupienia felg z centralną śrubą. To rozwiązanie znane z motorsportu teraz przenosi się na ulice. 

Sportowych dział BMW M wprowadza na listę opcji felgi z centralną śrubą. Wyglądają nie tylko bardzo rasowo, ale też przydają się szczególnie tym, którzy często wymieniają opony. Centralna śruba na feldze to rozwiązanie także trwalsze, choć trzeba pamiętać, że nie każdy zakład wulkanizacyjny będzie w stanie obejść się z takim kołem. 

Jak myć felgi w BMW to tylko tak!

Felgi z centralną śrubą będą dostępne dla modeli:

Co to są felgi z centralną śrubą?

Zazwyczaj każda felga posiada pięć śrub – cztery zwykłe i jedna zabezpieczająca. Centralna śruba jest tylko jedna, znajduje się w samym środku felgi i jest dużo większych rozmiarów niż standardowe. Ponieważ do ich przykręcania potrzebna jest specjalna nasadka i odpowiednia siła, wymiana koła nie obejdzie się bez specjalnych narzędzi i klucza dynamometrycznego. To nie zawsze występuje na wyposażeniu auta, dlatego lepiej nie „złapać gumy” na drodze. 

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

Nowe felgi są dostępne w rozmiarach 19 i 20 cali, a ich ceny zaczynają się od 12 tysięcy euro (ponad 50 tysięcy złotych). Sporo. 

Oprócz nowych felg, dostępne będą także nowe dodatki wykonane z włókna węglowego. Przewidziano dokładki dla przedniego zderzaka, tylnej części błotnika czy progów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Wyprzedza Cię bolid F1 na autostradzie. Co robisz?

Na czeskiej autostradzie doszło do niecodziennej sytuacji. W środku dnia gnał drogą D4 bolid Formuły Jeden. Czy policja mogła go dogonić? Auta F1 kompletnie nie są przystosowane do jazdy po drogach publicznych. Oprócz tego, że są piekielnie szybkie i zwrotne, to nie posiadają podstawowych elementów, które musi mieć samochód, czyli szyb, poduszek powietrznych, świateł, czy…

Tuning BMW X6 M – więcej mocy

Silnik pierwszego BMW X6 M rozwijał 555 KM. Druga generacja zaoferowała 575 KM. Dla niektórych to jednak wciąż za mało. Jeżeli chcieliby cieszyć się jeszcze mocniejszym SUV-em, muszą poprosić o pomoc specjalistów od tuningu. Z rasowaniem turbodoładowanych silników BMW ze stajni M GmbH świetnie radzi sobie Manhart. Z najnowszego X6 M wycisnął obłędne 700 KM…