Tuning silnika BMW N57 3.0d - Trends Magazines

Tuning silnika BMW N57 3.0d

Tuning silnika BMW N57

Silnik BMW N57 3.0d jest bardzo popularny i występuje w wielu modelach niemieckiej marki. To także jednostka mocno podatna na modyfikacje, czego doskonałym przykładem jest ta propozycja tuningu. Oto tuning silnika BMW N57 3.0d.

BMW TRENDS prenumerata

Silnik BMW N57 pojawił się w 2008 roku i niemiecki koncern wykorzystywał go prawie we wszystkich modelach – od Serii 3 do dużego X6. Zakres mocy również jest imponujący, od 204 KM w najsłabszej odmianie do nawet 381 KM w wersji z trzema turbinami.

Silnik N57 cieszy się bardzo dużą popularnością, ze względu na podatność na modyfikację, a także ilość występowania wersji. Biorąc pod uwagę tuning, taki jak remap, modyfikacje turbosprężarki i wałka rozrządu, możesz znacznie poprawić wrażenia z jazdy BMW z silnikiem N57.

Kupujemy używane BMW 5 G30

Tuning silnika BMW N57

Ulepszona hybrydowa turbosprężarka Stage 2 od TurboZentrum zapewnia nowy poziom wydajności i oferuje nawet do 410 KM. Chociaż koniecznych jest kilka zmian w sterowniku silnika.

Hybrydowe turbo różni się wielkością koła sprężarki, a także całkowicie przebudowaną obudową całej sprężarki, w której również przebudowano proporcje strony wydechowej, aby poprawić wydajność. Zaletą takiego rozwiązania są nie tylko lepsze osiągi, ale także zmniejszone obciążenie turbosprężarki, a przez to dłuższa jej trwałość. Dzieje się tak dlatego, że turbo dostarcza już odpowiednią ilość powietrza do komory przy znacznie niższej prędkości obrotowej – i dlatego można ją również dostroić z naciskiem na trwałość.

W kolejnym kroku obudowa sprężarki jest frezowana na wymagany wymiar. Tutaj tzw. szczelina jest również optymalizowana w tym samym czasie. Co więcej, wszystkie modyfikacje Stage 2 otrzymują wzmocnione łożyska, dzięki którym turbosprężarka jest jeszcze trwalsza, a tym samym wytrzyma spory wzrost mocy.

Kolejne problemy z silnikami BMW. Sprawdź, czy dotyczą Twojego modelu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

2020-09-02-seat-ibiza-z-mocniejszym-15-litrowym-silnikiem-tsi

Seat Ibiza otrzymał nowy, mocny silnik

Testowaliśmy obecną generację Ibizy (TUTAJ) - to świetne auto. Nowy silnik sprawi, że będzie jeszcze lepsza. Jest to motor o mocy 150 KM w połączeniu z automatyczną skrzynią DSG i pozwoli na rozpędzenie się do prędkości maksymalnej 219 km/h.  Od premiery w 1984 roku kolejne generacje SEAT-a Ibizy znalazły ponad 5,9 miliona odbiorców. Model cieszy się szczególną popularnością wśród młodszych…

BMW E36 330i cabrio, tuning

BMW E36 330i Cabrio po swapie silnika na M54B30

Produkowane w latach 1990 ‒ 2000 BMW E36 było następcą E30. Oba te modele zyskały wielką popularność i śmiało można uznać, że pozwoliły bawarskiemu producentowi z podniesionym czołem wejść w nowe stulecie. Gdyby zapytać przypadkowego przechodnia, który choć trochę interesuje się motoryzacją, o model najbardziej kojarzący mu się z BMW, pewnie większość wskazałaby E36. „Trójka”…