Tuning silnika BMW N57 3.0d - Trends Magazines

Tuning silnika BMW N57 3.0d

Tuning silnika BMW N57

Silnik BMW N57 3.0d jest bardzo popularny i występuje w wielu modelach niemieckiej marki. To także jednostka mocno podatna na modyfikacje, czego doskonałym przykładem jest ta propozycja tuningu. Oto tuning silnika BMW N57 3.0d.

BMW TRENDS prenumerata

Silnik BMW N57 pojawił się w 2008 roku i niemiecki koncern wykorzystywał go prawie we wszystkich modelach – od Serii 3 do dużego X6. Zakres mocy również jest imponujący, od 204 KM w najsłabszej odmianie do nawet 381 KM w wersji z trzema turbinami.

Silnik N57 cieszy się bardzo dużą popularnością, ze względu na podatność na modyfikację, a także ilość występowania wersji. Biorąc pod uwagę tuning, taki jak remap, modyfikacje turbosprężarki i wałka rozrządu, możesz znacznie poprawić wrażenia z jazdy BMW z silnikiem N57.

Kupujemy używane BMW 5 G30

Tuning silnika BMW N57

Ulepszona hybrydowa turbosprężarka Stage 2 od TurboZentrum zapewnia nowy poziom wydajności i oferuje nawet do 410 KM. Chociaż koniecznych jest kilka zmian w sterowniku silnika.

Hybrydowe turbo różni się wielkością koła sprężarki, a także całkowicie przebudowaną obudową całej sprężarki, w której również przebudowano proporcje strony wydechowej, aby poprawić wydajność. Zaletą takiego rozwiązania są nie tylko lepsze osiągi, ale także zmniejszone obciążenie turbosprężarki, a przez to dłuższa jej trwałość. Dzieje się tak dlatego, że turbo dostarcza już odpowiednią ilość powietrza do komory przy znacznie niższej prędkości obrotowej – i dlatego można ją również dostroić z naciskiem na trwałość.

W kolejnym kroku obudowa sprężarki jest frezowana na wymagany wymiar. Tutaj tzw. szczelina jest również optymalizowana w tym samym czasie. Co więcej, wszystkie modyfikacje Stage 2 otrzymują wzmocnione łożyska, dzięki którym turbosprężarka jest jeszcze trwalsza, a tym samym wytrzyma spory wzrost mocy.

Kolejne problemy z silnikami BMW. Sprawdź, czy dotyczą Twojego modelu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Automotive suspension test and brake test rolls in a auto repair service.

Na tych częściach nie oszczędzaj, bo zapłacisz dwa razy

Oszczędzanie jest bardzo dobrą cechą, pod warunkiem, że robimy to z głową. W przypadku napraw samochodów ma to kluczowe znaczenie, bo my, Polacy lubimy oszczędzać tam, gdzie nie trzeba. Zobacz, na których częściach nie warto oszczędzać, żeby potem nie żałować. Przeważnie, gdy mechanik doradza nam, aby wymienić coś kompleksowo lub nie najtaniej, podejrzewamy go o…

Nissaj Juke auto od tyłu

Wyprawa w przyszłość – test Nissan Juke N-Design

Nissan lubi odważne linie. Takie było i jest nadal widoczne na drogach Murano. Taki też był i jest mniejszy brat - Juke. Sprawdziliśmy, jak się spisuje ten bardziej młodzieżowy model w odmianie N-Design. Nie da się ukryć, że Juke jest autem zwracającym uwagę. Tak było od chwili jego prezentacji w Genewie w 2009. Podobnie futurystyczne…