MANHART MH2 560 - potworne M2 - Trends Magazines

MANHART MH2 560 – potworne M2

Manhart MH2 560 9

BMW M2 już standardowo jest bardzo mocne i szybkie, ale specjaliści z Manharta wiedzą, jak to jeszcze poprawić. Manhart MH2 560 bazuje na M2 G87 i jak widać ten silnik jest bardzo podatny na modyfikacje. 

BMW TRENDS prenumerata

Nowe BMW M2 jest już na rynku dobry rok i tunerzy dobrze już zdążyli poznać ten samochód. Manhart jest jednym z tych, którzy dość szybko pokazują nowe możliwości w pojawiających się modelach BMW. Manhart MH2 560 oparte jest na najnowszym M2, które na niedomiar mocy nie narzeka. Trzylitrowa jednostka R6 generuje w standardzie 460 KM i 550 Nm. Niemiecki tuner jest w stanie wycisnąć z tego oczywiście znacznie więcej.

Jego nazwa mówi wszystko

560 to oczywiście liczba koni mechanicznych, które grasują pod maską najnowszego dzieła Manharta. Moment obrotowy wzrósł do 650 Nm, więc mamy tutaj równiuteńki przyrost o 100 KM i 100 Nm. Efekty udało się uzyskać przez jednostkę sterującą MHtronik oraz sportowy układ wydechowy z funkcją sterowania zaworami i sportowymi katalizatorami. Wszystko jest oczywiście zgodne z niemieckim TUV, bez którego zmodyfikowane auto nie mogłoby wyjechać na ulice. Jako opcję bezkompromisową Manhart oferuje wydech bez GPFów, co skutkuje zapewne dodatkowym zastrzykiem mocy. 

Manhart MH2 560 – wyróżnia go także design

Manhart MH2 stoi na felgach aluminiowych Concave One z polerowanym diamentowym wykończeniem, wymiary to 9×21 cali z przodu i 10,5×21 cali z tyłu. Na felgi naciągnięto opony o rozmiarach 275/25ZR21 z przodu i 295/25ZR21 z tyłu. Jak zawsze możliwe jest indywidualne wykończenie kolorystyczne kół. Efektu dopełnia gwintowane zawieszenie od KW. 

Manhart MH5 900 01/05 – zapomnij o BMW M5

Chociaż już seryjne BMW M2 jest muskularne, Manhart wie, jak go jeszcze „napompować”. Dzięki zestawowi karbonowych dokładek, auto z pewnością nabierze jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru. Dzięki masce i nerkom z włókna węglowego, przód wygląda jeszcze bardziej dynamicznie. Z tyłu pojawił się dyfuzor i zmienione końcówki układu wydechowego.

Manhart stwierdził, że wnętrze auta jest na tyle dobre, że nie ma potrzeby go zmieniać. Wymieniono jedynie dywaniki. 

Cena Manharta MH2 560 to jak zwykle tajemnica i wszystko jest uzależnione od modyfikacji, które chcemy zastosować. 

MANHART MH3 400d – Diesle jeszcze potrafią!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Biały VW Scirocco 2 po tuningu i swapie silnika

Scirocco, które zachwyca wielu miłośników VW

Widoczne na zdjęciu Scirocco drugiej generacji miało już swój debiut na łamach VW TRENDS. Jego właściciel włożył jednak na tyle dużo pracy w zmianę wizerunku swojego pojazdu, że zdecydowaliśmy się na ponownie go zaprezentować. Biały Volkswagen opuścił bramy fabryki w 1989 r. Był zwykłym i stosunkowo funkcjonalnym samochodem z kapitalnie narysowanym nadwoziem, które do dziś…

Nowa Ducia Duster ma już polską cenę. Jest dobrze, choć różnica w cenie jest gigantyczna

Nowa Ducia Duster świetnie wygląda, ma oryginalny charakter i dobre wyposażenie i możesz ją mieć z fabryczną instalacją LPG! Teraz nowy crossover wjeżdża do salonów. Ile kosztuje nowy Duster w Polsce? To już trzecia generacja ultra-popularnego crossovera w Polsce. Duster, w 2022 roku zyskał miano najlepiej sprzedającego się SUV-a w Europie. W rumuńskim Pitesti, gdzie…