MANHART MH2 560 - potworne M2 - Trends Magazines

MANHART MH2 560 – potworne M2

Manhart MH2 560 9

BMW M2 już standardowo jest bardzo mocne i szybkie, ale specjaliści z Manharta wiedzą, jak to jeszcze poprawić. Manhart MH2 560 bazuje na M2 G87 i jak widać ten silnik jest bardzo podatny na modyfikacje. 

BMW TRENDS prenumerata

Nowe BMW M2 jest już na rynku dobry rok i tunerzy dobrze już zdążyli poznać ten samochód. Manhart jest jednym z tych, którzy dość szybko pokazują nowe możliwości w pojawiających się modelach BMW. Manhart MH2 560 oparte jest na najnowszym M2, które na niedomiar mocy nie narzeka. Trzylitrowa jednostka R6 generuje w standardzie 460 KM i 550 Nm. Niemiecki tuner jest w stanie wycisnąć z tego oczywiście znacznie więcej.

Jego nazwa mówi wszystko

560 to oczywiście liczba koni mechanicznych, które grasują pod maską najnowszego dzieła Manharta. Moment obrotowy wzrósł do 650 Nm, więc mamy tutaj równiuteńki przyrost o 100 KM i 100 Nm. Efekty udało się uzyskać przez jednostkę sterującą MHtronik oraz sportowy układ wydechowy z funkcją sterowania zaworami i sportowymi katalizatorami. Wszystko jest oczywiście zgodne z niemieckim TUV, bez którego zmodyfikowane auto nie mogłoby wyjechać na ulice. Jako opcję bezkompromisową Manhart oferuje wydech bez GPFów, co skutkuje zapewne dodatkowym zastrzykiem mocy. 

Manhart MH2 560 – wyróżnia go także design

Manhart MH2 stoi na felgach aluminiowych Concave One z polerowanym diamentowym wykończeniem, wymiary to 9×21 cali z przodu i 10,5×21 cali z tyłu. Na felgi naciągnięto opony o rozmiarach 275/25ZR21 z przodu i 295/25ZR21 z tyłu. Jak zawsze możliwe jest indywidualne wykończenie kolorystyczne kół. Efektu dopełnia gwintowane zawieszenie od KW. 

Manhart MH5 900 01/05 – zapomnij o BMW M5

Chociaż już seryjne BMW M2 jest muskularne, Manhart wie, jak go jeszcze „napompować”. Dzięki zestawowi karbonowych dokładek, auto z pewnością nabierze jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru. Dzięki masce i nerkom z włókna węglowego, przód wygląda jeszcze bardziej dynamicznie. Z tyłu pojawił się dyfuzor i zmienione końcówki układu wydechowego.

Manhart stwierdził, że wnętrze auta jest na tyle dobre, że nie ma potrzeby go zmieniać. Wymieniono jedynie dywaniki. 

Cena Manharta MH2 560 to jak zwykle tajemnica i wszystko jest uzależnione od modyfikacji, które chcemy zastosować. 

MANHART MH3 400d – Diesle jeszcze potrafią!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Jetta A2 coupé widok od tyłu

Udane połączenie 2-drzwiowej Jetty A2 coupé z silnikiem VR6

Volkswageny z nadwoziem coupé oraz comfort coupé są samochodami cenionymi za stylistykę. Damian połączył nadwozie dwudrzwiowej Jetty z podziwianym przez wielu za brzmienie silnikiem VR6.   Damian, nazywany przez kolegów Diesel, poczuł potrzebę posiadania trafiającego do wszystkich zmysłów Volkswagena dzięki klubowiczom ekipy Doppelganger, których odwiedzał w garażu. Po pewnym czasie sam dołączył do tej toruńskiej…

Trenuj razem z Rallysprint Challenge

Automobilklub Bydgoski proponuje nową formułę treningów – nowym hasłem „trenuj z Rallysprint Challenge”. To treningi dla każdego, kto ma potrzebę wyjeździć się na bezpiecznym i zamkniętym obiekcie. Dla każdego, kto chciałby poczuć dawkę adrenaliny i sportowej rywalizacji lub po prostu przetestować samochód – na odcinku o długości ok. 3 km. (więcej…)