Nowy VW Passat ma już polski cennik. Jest jak za starych dobrych czasów - Trends Magazines

Nowy VW Passat ma już polski cennik. Jest jak za starych dobrych czasów

Niemiecki producent uzupełnił gamę silnikową nowego Passata i przy okazji poznaliśmy ceny tego modelu w Polsce. Mnogość wersji silnikowych wygląda jak za starych dobrych czasów, niestety ceny już nie. Ile kosztuje nowy VW Passat w Polsce?

VW Passat B9 występuje tylko jako kombi i od razu wchodzi na rynek jako „debeściak” pod względem wymiarów. Nowy Passat mierzy prawie pięć metrów długości i może pomieścić do 1920 litrów bagażu. 

Poznaliśmy już jego ceny w ubiegłym roku, ale cennik był nieco okrojony, teraz do oferty dołączyły kolejne wersje silnikowe. Jest ich naprawdę sporo i każdy znajdzie w nich coś dla siebie. 

Nowy VW Passat B9 oficjalnie. Czy kombi w dieslu ma dziś sens?

Nowy VW Passat – cennik w Polsce

Klienci mogą wybierać spośród silników benzynowych, diesli oraz hybryd plug-in. Wszystkie warianty są standardowo połączone z dwusprzęgłową skrzynią DSG, a w niektórych możemy też dołączyć napęd na cztery koła.

Nowy VW Passat może być napędzany silnikiem o mocy 122 KM lub nawet 272 KM. Każdy powinien więc znaleźć coś dla siebie. A tak wygląda pełny cennik w Polsce. 

Benzyna:

  • 1.5 TSI mHEV 150 KM DSG7 – od 163 390 zł
  • 2.0 TSI 4MOTION 265 KM DSG7 – od 247 390 zł

Diesel:

  • 2.0 TDI SCR 122 KM DSG7 – od 177 290 zł
  • 2.0 TDI SCR 150 KM DSG7 – od 197 090 zł
  • 2.0 TDI SCR 4MOTION 193 KM DSG7 – od 236 290 zł

Plug-in-Hybrid

  • 1.5 TSI eHybrid 204 KM DSG6 – od 236 390 zł
  • 1.5 TSI eHybrid 272 KM – od 261 290 zł

Nowy VW Passat – wersje wyposażenia

Passat – od 163 390 zł – standardowo m.in. oświetlenie LED, kamera cofania, system Rear Assist, system Lane Assist, adaptacyjny tempomat, 2-strefowa klimatyzacja automatyczna, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, multimedia z wyświetlaczem 12,9 cala, 16-calowe felgi aluminiowe,

Business – od 178 290 zł – Passat + dodatkowo m.in. składane lusterka boczne, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, nastrojowe oświetlenie wnętrza, tapicerka z Alcantary/skóry, fotele ErgoActive z masażem, 3-strefowa klimatyzacja, automatyczne światła drogowe, system nawigacji Discover, 17-calowe felgi,

Elegance – od 193 290 zł – Business + dodatkowo m.in. oświetlenie IQ Light LED Matrix, podgrzewana kierownica, asystent parkowania z pamięcią, bezkluczykowy dostęp, elektryczna klapa bagażnika, podgrzewane dysze spryskiwaczy,

R-Line – od 245 990 zł – Elegance + dodatkowo m.in. pakiet stylizacji nadwozia i wnętrza R-Line, adaptacyjne zawieszenie DCC, wybór profili jazdy, 18-calowe felgi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Wodorowe V8? Pracują nad nim Toyota i Yamaha

Wydaję się, że to Toyota obecnie jest pionierem w technologii wodorowej, podobnie jak dwie dekady temu zapoczątkowała erę hybryd. Japończycy mocno promują wodór, przedstawiając szalony pomysł wodorowego V8. Przy projekcie ma pomóc Yamaha.  Jedni twierdzą, że samochody elektryczne to tylko etap przejściowy i prawdziwą przyszłością będą auta na wodór. Toyota zdaje się potwierdzać tę teorie.…

BMW iX vs X7 – kto wygra przeciąganie liny?

Co można zrobić mając dwa, najmocniejsze i najcięższe w ofercie BMW modele? Wyścig na proste? Nuda! Lepiej sprawdzić, który okażę się lepszy w przeciąganiu liny. Wynik Cię zaskoczy! Do pojedynku stają duże i mocne SUVy, ale reprezentujące zupełnie inne podejście do motoryzacji. BMW iX to auto elektryczne, ciężkie ze względu na baterie, ale też z…