Nowy VW Passat ma już polski cennik. Jest jak za starych dobrych czasów - Trends Magazines

Nowy VW Passat ma już polski cennik. Jest jak za starych dobrych czasów

Niemiecki producent uzupełnił gamę silnikową nowego Passata i przy okazji poznaliśmy ceny tego modelu w Polsce. Mnogość wersji silnikowych wygląda jak za starych dobrych czasów, niestety ceny już nie. Ile kosztuje nowy VW Passat w Polsce?

VW Passat B9 występuje tylko jako kombi i od razu wchodzi na rynek jako „debeściak” pod względem wymiarów. Nowy Passat mierzy prawie pięć metrów długości i może pomieścić do 1920 litrów bagażu. 

Poznaliśmy już jego ceny w ubiegłym roku, ale cennik był nieco okrojony, teraz do oferty dołączyły kolejne wersje silnikowe. Jest ich naprawdę sporo i każdy znajdzie w nich coś dla siebie. 

Nowy VW Passat B9 oficjalnie. Czy kombi w dieslu ma dziś sens?

Nowy VW Passat – cennik w Polsce

Klienci mogą wybierać spośród silników benzynowych, diesli oraz hybryd plug-in. Wszystkie warianty są standardowo połączone z dwusprzęgłową skrzynią DSG, a w niektórych możemy też dołączyć napęd na cztery koła.

Nowy VW Passat może być napędzany silnikiem o mocy 122 KM lub nawet 272 KM. Każdy powinien więc znaleźć coś dla siebie. A tak wygląda pełny cennik w Polsce. 

Benzyna:

  • 1.5 TSI mHEV 150 KM DSG7 – od 163 390 zł
  • 2.0 TSI 4MOTION 265 KM DSG7 – od 247 390 zł

Diesel:

  • 2.0 TDI SCR 122 KM DSG7 – od 177 290 zł
  • 2.0 TDI SCR 150 KM DSG7 – od 197 090 zł
  • 2.0 TDI SCR 4MOTION 193 KM DSG7 – od 236 290 zł

Plug-in-Hybrid

  • 1.5 TSI eHybrid 204 KM DSG6 – od 236 390 zł
  • 1.5 TSI eHybrid 272 KM – od 261 290 zł

Nowy VW Passat – wersje wyposażenia

Passat – od 163 390 zł – standardowo m.in. oświetlenie LED, kamera cofania, system Rear Assist, system Lane Assist, adaptacyjny tempomat, 2-strefowa klimatyzacja automatyczna, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, multimedia z wyświetlaczem 12,9 cala, 16-calowe felgi aluminiowe,

Business – od 178 290 zł – Passat + dodatkowo m.in. składane lusterka boczne, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, nastrojowe oświetlenie wnętrza, tapicerka z Alcantary/skóry, fotele ErgoActive z masażem, 3-strefowa klimatyzacja, automatyczne światła drogowe, system nawigacji Discover, 17-calowe felgi,

Elegance – od 193 290 zł – Business + dodatkowo m.in. oświetlenie IQ Light LED Matrix, podgrzewana kierownica, asystent parkowania z pamięcią, bezkluczykowy dostęp, elektryczna klapa bagażnika, podgrzewane dysze spryskiwaczy,

R-Line – od 245 990 zł – Elegance + dodatkowo m.in. pakiet stylizacji nadwozia i wnętrza R-Line, adaptacyjne zawieszenie DCC, wybór profili jazdy, 18-calowe felgi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

WieloVariantowy – TEST Golfa VII Variant 1.4 TSI Highline

Z przyjemnością donosimy, że Golf 7,5 (odświeżony Golf) wciąż jest to ten sam świetny wóz, będący prawdziwym pomostem pomiędzy samochodami „dla ludu” i pojazdami klasy premium. A jak spisuje się jego Variantowa wersja? Sprawdziliśmy. Golf VII od początku swojej kariery wyznaczał standardy w dziedzinach jakości materiałów oraz ich spasowania, precyzji i przyjemności prowadzenia, a także…

Husaria Rally 2017

Do września wprawdzie daleko, ale mamy dla Was doskonałą propozycje na aktywne spędzenie czasu. Nasi przyjaciele, zaprawieni w bojach uczestnicy "Złombola" i ciut mniej znanego szerokiej publiczności w Polsce, ale nie mniej ekscytującego rajdu "Budapeszt-Bamako", organizują niezwykle interesujący rajd charytatywny adresowany do właścicieli szeroko pojętych "klasyków". Posiadanie klasyka różne ma oblicza. Jedni trzymają swoje auta…