Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg - Trends Magazines

Felgi z centralną śrubą od teraz w BMW M. Cena zwala z nóg

Felgi z centralną śrubą BMW M2

Takiej opcji brakowało – w niektórych modelach BMW M pojawi się możliwość zakupienia felg z centralną śrubą. To rozwiązanie znane z motorsportu teraz przenosi się na ulice. 

Sportowych dział BMW M wprowadza na listę opcji felgi z centralną śrubą. Wyglądają nie tylko bardzo rasowo, ale też przydają się szczególnie tym, którzy często wymieniają opony. Centralna śruba na feldze to rozwiązanie także trwalsze, choć trzeba pamiętać, że nie każdy zakład wulkanizacyjny będzie w stanie obejść się z takim kołem. 

Jak myć felgi w BMW to tylko tak!

Felgi z centralną śrubą będą dostępne dla modeli:

Co to są felgi z centralną śrubą?

Zazwyczaj każda felga posiada pięć śrub – cztery zwykłe i jedna zabezpieczająca. Centralna śruba jest tylko jedna, znajduje się w samym środku felgi i jest dużo większych rozmiarów niż standardowe. Ponieważ do ich przykręcania potrzebna jest specjalna nasadka i odpowiednia siła, wymiana koła nie obejdzie się bez specjalnych narzędzi i klucza dynamometrycznego. To nie zawsze występuje na wyposażeniu auta, dlatego lepiej nie „złapać gumy” na drodze. 

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

Nowe felgi są dostępne w rozmiarach 19 i 20 cali, a ich ceny zaczynają się od 12 tysięcy euro (ponad 50 tysięcy złotych). Sporo. 

Oprócz nowych felg, dostępne będą także nowe dodatki wykonane z włókna węglowego. Przewidziano dokładki dla przedniego zderzaka, tylnej części błotnika czy progów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Streetowe BMW E36

Taki przydomek zdobyło prezentowane E36 po szeregu modyfikacji, którym poddał je Andrew. To już kolejne wcielenie auta, które kiedyś było seryjnym srebrnym E36 z silnikiem M52B20. Jeszcze rok temu było znane jako „Kermit” z powodu felg M-System II z polerowanym rantem i rotorem w kolorze Kawasaki Green, takim samym, jak lakier bocznych lusterek. Obecnie przeznaczenie auta…

Sprzęgło fabryczne czy wzmocnione? Poradnik

Sprzęgło jest jedną z najdroższych części eksploatacyjnych. Komplet wraz z dociskiem i - jeżeli jest potrzebne - dwumasowym kołem zamachowym, może kosztować przeszło dwa tysiące złotych. Stojąc przed koniecznością jego wymiany można wybierać między oryginałem i zamiennikiem. Można wybrać także sprzęgło wzmocnione lub oddać posiadaną już tarczę do zakładu, który w ramach regeneracji zastosuje okładziny…