Wietrzenie klasyków w Poznaniu - fotorelacja - Trends Magazines

Wietrzenie klasyków w Poznaniu – fotorelacja

Sezon na zloty i spoty motoryzacyjne powoli wybudza się z zimowego snu. Właściciele klasyków zaczynają coraz więcej czasu spędzać w swoich garażach i z niecierpliwością obserwują zarówno prognozy pogody na najbliższe dni jak i proponowane wydarzenia, na których warto się pojawić.

W ostatnią niedzielę lutego, WTC – Watch This Car wraz Giełdą Klasyków i Car Spotted: Wielkopolska zaprosili miłośników motoryzacji na spotkanie połączone ze zbiórką darów dla uchodźców z Ukrainy. Wydarzenie odbywało się w Poznaniu, na parkingu przy Katedrze, na Ostrowie Tumskim i trwało w godzinach 13-14:30. W tym czasie na miejsce przybyło niecałe 100 samochodów, od seryjnych po konkretne projekty, różnorodność była ogromna. Przyszło też wiele spacerowiczów jak i fotografów. Spotkanie było strzałem w dziesiątkę, wreszcie można było się przejechać i spotkać z dawno niewidzianymi znajomymi równie zakręconymi klasyczną motoryzacją jak my sami. Uroku dodawała iście wiosenna pogoda.

Organizatorzy zapowiedzieli, że pierwszy przejazd #KlasykiemPoMieście zaplanowany jest na 20 marca, jeśli tylko warunki pogodowe na to pozwolą. Poza tym szykują też coś nowego – będą zapraszać na spotkania motoryzacyjne 2-krotnie każdego miesiąca, w zupełnie nowych lokalizacjach!

Szczegółowe informacje warto śledzić na profilu @WTCWatchThisCar.

Tekst i fot. Agnieszka Kujawa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Te modele BMW można już rejestrować jako zabytki

Nowy rok spowodował, że niektóre modele skończyły 30 lat i można je już rejestrować jako pojazdy zabytkowe. Sprawdzamy, na które modele BMW można już zakładać żółte tablice.  Rok 2024 spowodował, że wiele ciekawych modeli kończy już 30 lat. Przypomnijmy, że w większości Polski rejestracja samochodu jako pojazd zabytkowy jest możliwa, gdy miną właśnie trzy dekady…

BMW 7 E32 Koenig Specials- TUNING

Pamiętacie firmę Koenig Specials? Ten niemiecki tuner przeżywał swój rozkwit jakieś cztery dekady temu. Wtedy Ci "szaleni" Niemcy urzeczywistniali takie projekty jak Ferrari Testarossa twin turbo o mocy 1000 KM, czy drogowa wersja Porsche 962 - Koeniga C62. Przez warsztat Pana Koeniga przewijało się też wiele bardziej przyziemnych samochodów. Jednym z nich bywało BMW E32.…