Wietrzenie klasyków w Poznaniu - fotorelacja - Trends Magazines

Wietrzenie klasyków w Poznaniu – fotorelacja

Sezon na zloty i spoty motoryzacyjne powoli wybudza się z zimowego snu. Właściciele klasyków zaczynają coraz więcej czasu spędzać w swoich garażach i z niecierpliwością obserwują zarówno prognozy pogody na najbliższe dni jak i proponowane wydarzenia, na których warto się pojawić.

W ostatnią niedzielę lutego, WTC – Watch This Car wraz Giełdą Klasyków i Car Spotted: Wielkopolska zaprosili miłośników motoryzacji na spotkanie połączone ze zbiórką darów dla uchodźców z Ukrainy. Wydarzenie odbywało się w Poznaniu, na parkingu przy Katedrze, na Ostrowie Tumskim i trwało w godzinach 13-14:30. W tym czasie na miejsce przybyło niecałe 100 samochodów, od seryjnych po konkretne projekty, różnorodność była ogromna. Przyszło też wiele spacerowiczów jak i fotografów. Spotkanie było strzałem w dziesiątkę, wreszcie można było się przejechać i spotkać z dawno niewidzianymi znajomymi równie zakręconymi klasyczną motoryzacją jak my sami. Uroku dodawała iście wiosenna pogoda.

Organizatorzy zapowiedzieli, że pierwszy przejazd #KlasykiemPoMieście zaplanowany jest na 20 marca, jeśli tylko warunki pogodowe na to pozwolą. Poza tym szykują też coś nowego – będą zapraszać na spotkania motoryzacyjne 2-krotnie każdego miesiąca, w zupełnie nowych lokalizacjach!

Szczegółowe informacje warto śledzić na profilu @WTCWatchThisCar.

Tekst i fot. Agnieszka Kujawa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Używane BMW E28 M5 (1984-1988). Zalety, wady i typowe usterki (cz. 1/5)

Najszybsza limuzyna świata, czyli BMW M5, ma długą i barwną historię. Na zakup pachnącego nowością auta mogą pozwolić sobie nieliczni. Używane egzemplarze kosztują ułamek początkowej ceny. O czym warto pamiętać? Nasz poradnik zaczynamy od odcinka o używanym BMW E28 M5. Samochód zadebiutował w 1984 roku na salonie w Amsterdamie. Był owocem eksperymentu przeprowadzonego przez BMW…

Używany Volkswagen Golf VII. Zalety, wady i typowe usterki. Czy warto kupić?

Volkswagen Golf GTE. Test hybrydy, która wymaga wyrzeczeń

Doskonale wygląda, świetnie jeździ i pali niewiele. Ideał? Nie do końca. W naszych warunkach hybrydowy Golf GTE wymaga jednak pewnych wyrzeczeń. Volkswagen nie spieszył się z wprowadzaniem samochodów hybrydowych do salonów. I dobrze, bo tym samym uniknięto niedopracowanych modeli. Trzonem hybrydowej oferty koncernu staje się linia GTE. To hybrydy z możliwością „dokarmiania” akumulatora trakcyjnego prądem…