Opuszczone BMW M5 E39 - to jak otwieranie nowego Lego - Trends Magazines

Opuszczone BMW M5 E39 – to jak otwieranie nowego Lego

To BMW M5 E39 stało w magazynie przez 10 lat, a teraz nowy właściciel przygotowuje je znów do życia. To jak otwieranie nowego zestawu klocków Lego. 

Każde BMW M5 jest świetne, ale model z generacji E39 to dziś zadatek na klasyka. Dla wielu to „ostatnie prawdziwe M5”, dlatego jego ceny z każdym rokiem rosną. BMW M5 E39 to także doskonałe dzieło inżynierii, co pokazuje przykład pewnego egzemplarza z rekordowym przebiegiem.

Tutaj jednak sytuacja jest zupełnie inna. Pierwszy właściciel tego M5 obchodził się z nim bardzo ostrożnie i jeździł „od święta”, na co wskazuje przebieg zaledwie 23 tys. mil (ok. 37 tys. km). W 2013 roku schował auto w magazynie meblowym, gdzie auto stało do dziś. Dawny blask postanowił przywrócić mu jeden z nowojorskich detailerów – Larry Kosilla. 

Na filmiku możemy zobaczyć proces mycia i przygotowania auta po dekadzie spędzonej w zakurzonym magazynie. Ponieważ to mycie detailingowe, trzeba zdemontować koła, aby mieć lepszy dostęp do komory nadkola oraz amortyzatorów. Oprócz dokładnego mycia i odtłuszczenia karoserii, nie można zapomnieć o wnętrzu. Poplamione dywaniki zostały wyprane, a całe wnętrze wyczyszczone parowo. 

Efekt końcowy możecie ocenić sami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW Serii 5 E28 – kultowy rekin kończy 40 lat

Dziś to jedno z najbardziej kultowych modeli BMW. Generacja E28, czyli tzw. "rekin" kończy właśnie 40. urodziny.  E28 był to drugi, po E12 model nowej serii 5. Poprzednik był hitem - w 9 lat sprzedano prawie 700 tys. egzemplarzy i prawdopodobnie dlatego, E28 nieznacznie różniło się od poprzednika. Auto było jedynie o centymetr szersze i…

E1 – pierwsze elektryczne BMW

Seryjnie produkowane BMW z napędem elektrycznym są faktem. Model i3 i i8 nie budzą już na ulicach sensacji. Warto przypomnieć, że praprzodkiem i3 jest koncepcyjny model E1 z 1991 roku. Historia BMW z napędem elektrycznym jest długa i barwna. W 1972 roku tuż obok głównej siedziby koncernu w Monachium odbywały się igrzyska olimpijskie. Do ich obsługi…