Na razie nie kupisz BMW z ekranem dotykowym - Trends Magazines

Na razie nie kupisz BMW z ekranem dotykowym

BMW 750i G11 kokpit

Ze względu na braki półprzewodników i komponentów elektronicznych BMW ogranicza dostępne opcje w nowych samochodach. Wszystko po to, aby utrzymać poziom produkcyjny. 

Problemy z dostawami surowców, półprzewodników, czy komponentów dają się mocno we znaki producentom samochodów. Na razie nie widać załamania na rynku, ale prognozy niestety nie są optymistyczne. Problemy z dostępnością samochodów lub dodatkowymi opcjami mogą występować nawet do połowy przyszłego roku. Producenci w różny sposób sobie z tym radzą, na pewien pomysł wpadło BMW.

Jak informuje serwis edmunds.com, BMW czasowo wycofała z oferty wyświetlacze dotykowe. Chodzi o modele:

Dostęp do systemu multimedialnego i wszystkich funkcji będzie nadal możliwy, ale… za pomocą systemu iDrive, czyli tak jak miało to miejsce w starszych modelach jeszcze sprzed ery ekranów dotykowych. 

Taki manewr ma zostać wykonany po to, aby utrzymać produkcyjne tempo. Podobno klienci mają otrzymać po 500 dolarów rekompensaty za brak dotykowych wyświetlaczy. Czy zniżka będzie dostępna także w Polsce? Tego na razie nie wiadomo. 

Konrad Maruszczak

 

Podobne

fot. dÄHLer

Rodzina M2 w komplecie. BMW dało się wyprzedzić!

Po wprowadzeniu do oferty M2 Coupe BMW spoczęło na laurach. Do salonów nie trafiła ani wersja Cabrio, ani fabrycznie podrasowana wersja CS bądź CSL, o której media spekulują od kilku miesięcy. Szwajcarski Dähler Design & Technik GmbH postanowił wziąć sprawy we własne ręce i samodzielnie stworzył rodzinę M2. W skład linii modelowej "dÄHLer competition" weszło…

BMW 315/1 Sport widok od tyłu

Wyjątkowa historia BMW 315/1 Sport – jedno z zaledwie 242 sztuk!

Z fabryki wyjechały zaledwie 242 sztuki i każda z osobna potrafi zaskoczyć niejednego miłośnika marki swoją wyjątkową historią. Doskonałym tego przykładem jest pochodzące z 1934 roku BMW 315/1 Sport. Przedstawione na zdjęciach BMW 315/1 Sport Jan Milczek zakupił na początku lat 70. Mająca wówczas 40 lat maszyna stała w jednym z garaży pod Warszawą. Samochód nie był kompletny, ponadto został przerobiony w celu uzyskania dodatkowych miejsc dla…