Na razie nie kupisz BMW z ekranem dotykowym - Trends Magazines

Na razie nie kupisz BMW z ekranem dotykowym

BMW 750i G11 kokpit

Ze względu na braki półprzewodników i komponentów elektronicznych BMW ogranicza dostępne opcje w nowych samochodach. Wszystko po to, aby utrzymać poziom produkcyjny. 

Problemy z dostawami surowców, półprzewodników, czy komponentów dają się mocno we znaki producentom samochodów. Na razie nie widać załamania na rynku, ale prognozy niestety nie są optymistyczne. Problemy z dostępnością samochodów lub dodatkowymi opcjami mogą występować nawet do połowy przyszłego roku. Producenci w różny sposób sobie z tym radzą, na pewien pomysł wpadło BMW.

Jak informuje serwis edmunds.com, BMW czasowo wycofała z oferty wyświetlacze dotykowe. Chodzi o modele:

Dostęp do systemu multimedialnego i wszystkich funkcji będzie nadal możliwy, ale… za pomocą systemu iDrive, czyli tak jak miało to miejsce w starszych modelach jeszcze sprzed ery ekranów dotykowych. 

Taki manewr ma zostać wykonany po to, aby utrzymać produkcyjne tempo. Podobno klienci mają otrzymać po 500 dolarów rekompensaty za brak dotykowych wyświetlaczy. Czy zniżka będzie dostępna także w Polsce? Tego na razie nie wiadomo. 

Konrad Maruszczak

 

Podobne

VW Golf 1 front auta

VW Golf Mk1 – niemiecka szkoła w czystym wydaniu

Niski, szybki, brązowy – te trzy słowa najlepiej charakteryzują to auto. Ten Golf Mk1 z 1977 roku to niemiecka szkoła w czystym wydaniu. Kultowy Golf Mk 1 W historii VW można znaleźć wiele przełomowych momentów – np. wprowadzenie przedniego napędu jako standardu aut klasy kompaktowej czy oszczędne i dynamiczne silniki TDI. Jednak żadne z tych…

BMW_i3s

Pojechaliśmy BMW i3s nad morze, czyli e-teoria a e-praktyka- E-TRENDS

Jazda samochodem elektrycznym jest tania, a blisko 300 km zasięgu oznacza, że w trasie nie trzeba wypatrywać ładowarek. Ile w tym prawdy, postanowiliśmy sprawdzić, zabierając BMW i3s nad polskie morze. Na temat i3 pisaliśmy już wielokrotnie. BMW stwarza jednak okazje do przypominania o aucie. Najpierw wzięliśmy pod lupę czysto elektryczną wersję (60 Ah), później i3 z opcjonalnym benzynowym generatorem prądu (Range Extender), a w ubiegłym…