Motoclassic Wrocław 2023 - fotorelacja - Trends Magazines

Motoclassic Wrocław 2023 – fotorelacja

W ostatni weekend sierpnia Wrocław stał się stolicą klasycznych samochodów. Niczym włoskie Concorso d’Eleganza, Motoclassic Wrocław 2023 mogło pochwalić się prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami.

Motoclassic Wrocław 2023 jak zawsze odbył się w Zamku Topacz pod Wrocławiem. W tym roku impreza była wyjątkowa, bowiem powróciła do kalendarza motoryzacyjnego po kilkuletniej pandemicznej przerwie. Dodatkowo, Motoclassic Wrocław 2023 był jubileuszową, dziesiątą edycją.

Na terenie Topacza można było obejrzeć mnóstwo samochodów klasycznych – dominowały Mercedesy, BMW, Porsche, pojazdy z epoki PRL, a także wyjątkowe egzemplarze Ferrari czy Lamborghini. Prawdziwymi perełkami było przedwojenne Bugatti T40 oraz BMW Dixi z 1930 roku. Imponująca była też kolekcja Lamborghini, pojawiły się prawdziwe rarytasy jak Miura, pierwsze produkcyjne Lamborghini – 350 GT oraz bardzo rzadkie terenowe LM002.

Obok klasycznych pojazdów pojawiło się także wielu wystawców nowych aut, co jednak nie każdemu przypadło do gustu – to w końcu zlot samochodów klasycznych. Mogliśmy oglądać nowe BMW M3 Touring, sportowe M2, czy XM. Volkswagen z kolei zaprezentował gamę samochodów elektrycznych, takich jak ID.4 czy ID.5.

Klimat imprezy był wyjątkowy, widać że skala wydarzenia urosła, nie tylko ze względu na samochody, które się pojawiły, ale także sporą liczbę wystawców zza granicy. Motoclassic Wrocław to obowiązkowa pozycja w kalendarzu dla każdego fana motoryzacji! Widzimy się za rok!

fot. Konrad Maruszczak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 507 – poczuj się jak Elvis Presley

BMW 507 to legenda. Auto zostało stworzone w czasach głębokiego, powojennego kryzysu jako luksusowy roadster z silnikiem V8. Wydawałoby się, że w powojennej Europie takie auto nie jest nikomu potrzebne. A jednak samochód odniósł sukces i dziś to jedno z najdroższych modeli BMW na rynku. Teraz trafia na sprzedaż. Nie ma wątpliwości, że BMW 507…

VW ID. Buzz i VW T1

Pierwsza jazda VW ID.Buzz – każdy się za nim obejrzy

Zaczęło się od pierwszego Golfa, który wyniósł Volkswagena na wyżyny i do niedawna sprzedawał się w Europie w liczbie blisko 400.000 egzemplarzy rocznie. Od dłuższego czasu Wolfsburg przestawia się na elektryfikację, której najlepszą reklamą jest VW ID.Buzz. Jak wypada na tle spalinowych krewniaków? Już pierwsze spotkanie z ID.Buzz wywołuje pozytywne emocje. Podczas inauguracyjnych jazd w Danii, gdzie…