Motoclassic Wrocław 2023 - fotorelacja - Trends Magazines

Motoclassic Wrocław 2023 – fotorelacja

W ostatni weekend sierpnia Wrocław stał się stolicą klasycznych samochodów. Niczym włoskie Concorso d’Eleganza, Motoclassic Wrocław 2023 mogło pochwalić się prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami.

Motoclassic Wrocław 2023 jak zawsze odbył się w Zamku Topacz pod Wrocławiem. W tym roku impreza była wyjątkowa, bowiem powróciła do kalendarza motoryzacyjnego po kilkuletniej pandemicznej przerwie. Dodatkowo, Motoclassic Wrocław 2023 był jubileuszową, dziesiątą edycją.

Na terenie Topacza można było obejrzeć mnóstwo samochodów klasycznych – dominowały Mercedesy, BMW, Porsche, pojazdy z epoki PRL, a także wyjątkowe egzemplarze Ferrari czy Lamborghini. Prawdziwymi perełkami było przedwojenne Bugatti T40 oraz BMW Dixi z 1930 roku. Imponująca była też kolekcja Lamborghini, pojawiły się prawdziwe rarytasy jak Miura, pierwsze produkcyjne Lamborghini – 350 GT oraz bardzo rzadkie terenowe LM002.

Obok klasycznych pojazdów pojawiło się także wielu wystawców nowych aut, co jednak nie każdemu przypadło do gustu – to w końcu zlot samochodów klasycznych. Mogliśmy oglądać nowe BMW M3 Touring, sportowe M2, czy XM. Volkswagen z kolei zaprezentował gamę samochodów elektrycznych, takich jak ID.4 czy ID.5.

Klimat imprezy był wyjątkowy, widać że skala wydarzenia urosła, nie tylko ze względu na samochody, które się pojawiły, ale także sporą liczbę wystawców zza granicy. Motoclassic Wrocław to obowiązkowa pozycja w kalendarzu dla każdego fana motoryzacji! Widzimy się za rok!

fot. Konrad Maruszczak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Bugatti Veyron kontra Mclaren F1

BMW i VW ścigają się o koronę – tak jakby…

Spróbuję odpowiedzieć na pytanie którego chyba nikt nigdy nie zadawał, poza mną. Jako członek redakcji BMW Trends i VW Trends nie raz głowiłem się, co byłoby gdyby koncern BMW i koncern Volkswagen wystawiły do wyścigu najlepsze, co tylko mogą... Gdybyśmy ograniczyli poszukiwania do samochodów z logo obu producentów, to do wyścigu prawdopodobnie stanęłyby BMW M8…

BMW X4 20d

Małe, ale ciekawe BMW X4 xDrive20d

BMW wymyśliło kolejny nowy rodzaj nadwozia (SAC) wraz z pojawieniem się w 2007 roku modelu X6. Okazał się wielkim światowym sukcesem. Dzięki temu koncern nabrał apetytu na poszerzenie gamy modeli Sports Activity Coupé i teraz w ofercie mamy duże X6, małe X2 i prezentowane X4. Pierwsza generacja (F26) debiutowała w 2014 roku i w ciągu czterech lat BMW sprzedało około 200 tysięcy sztuk…