Jak szybko przewieźć choinkę? - Trends Magazines

Jak szybko przewieźć choinkę?

Większość osób kupujących na święta choinki przewozi je na dachu. Zazwyczaj jeździmy wtedy ostrożnie i wolniej niż bez świątecznego drzewka. Ale panowie z firmy Hennessey postanowili wcisnąć gaz do dechy i sprawdzić, jak szybko można pojechać z choinką na dachu.

Firma Hennessey ma całkiem niezłe CV – amerykański tuner jest odpowiedzialny za stworzenie supersamochodu Venom F5. Pod maską zamontowano silnik V8 o pojemności 6,6-litra i mocy 1817 KM. Panowie z Hennessey mają zamiar pobić nim rekord prędkości, a więc na celownik biorą Bugatti Chirona oraz SSC Tuatarę. Jednak tym razem nie chodzi o typowy rekord prędkości.

Amerykanie wpadli na pomysł, aby z przypiętą do dachu choinką pojechać z gazem wciśniętym do oporu. Do transportu wybrali nie byle jakie auta – Porsche 911 Turbo S (o mocy podniesionej do 750 KM) oraz Audi RS6 (także wzmocnione – do 800 KM).

Audi RS6 z choinką na dachu było w stanie uzyskać 292,8 km/h, natomiast w tych samych warunkach bez drzewka – aż 328 km/h. Co ciekawe, Porsche 911 Turbo S z choinką nie dorównało obu wspomnianym pojazdom – rozpędziło się „tylko” do 280 km/h (bez drzewka – 329,6 km/h).

Na filmiku poniżej możecie zobaczyć, jak wyglądały przejazdy obydwu pojazdów w świątecznym wydaniu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

3, 2, 1… start! Ruszyły zapisy na Rajd Koguta!

1 lutego ruszyły zapisy na VI Charytatywny Rajd Koguta. W ciągu pierwszych 15 minut zapisało się 11 załóg. Po pierwszym dniu rejestracji na koncie Rajdu Koguta było 31 360 zł, teraz jest już prawie 80 tys.  W tym roku Rajd jedzie z Oławy do Giżycka przez Warszawę. Start odbędzie się w czwartek, 16 czerwca przy…

Tuning VW Jetta auto do frontu

Lekko podrasowana Jetta „Pussy Wagon” budząca emocje

Ten sedan Volkswagena nigdy nie był popularny wśród miłośników modyfikacji. Być może wpływ na to miał zbyt klasyczny design, familijny charakter i bliskość techniczna z Golfem, który jest najchętniej modyfikowany przez zapalonych tunerów. Niemniej bliższy kontakt z każdą odmienioną nieco Jettą budzi pozytywne emocje, dlatego przedstawiamy auto Krystiana, które wyjechało z fabryki w 2005 jako…