Jak szybko przewieźć choinkę? - Trends Magazines

Jak szybko przewieźć choinkę?

Większość osób kupujących na święta choinki przewozi je na dachu. Zazwyczaj jeździmy wtedy ostrożnie i wolniej niż bez świątecznego drzewka. Ale panowie z firmy Hennessey postanowili wcisnąć gaz do dechy i sprawdzić, jak szybko można pojechać z choinką na dachu.

Firma Hennessey ma całkiem niezłe CV – amerykański tuner jest odpowiedzialny za stworzenie supersamochodu Venom F5. Pod maską zamontowano silnik V8 o pojemności 6,6-litra i mocy 1817 KM. Panowie z Hennessey mają zamiar pobić nim rekord prędkości, a więc na celownik biorą Bugatti Chirona oraz SSC Tuatarę. Jednak tym razem nie chodzi o typowy rekord prędkości.

Amerykanie wpadli na pomysł, aby z przypiętą do dachu choinką pojechać z gazem wciśniętym do oporu. Do transportu wybrali nie byle jakie auta – Porsche 911 Turbo S (o mocy podniesionej do 750 KM) oraz Audi RS6 (także wzmocnione – do 800 KM).

Audi RS6 z choinką na dachu było w stanie uzyskać 292,8 km/h, natomiast w tych samych warunkach bez drzewka – aż 328 km/h. Co ciekawe, Porsche 911 Turbo S z choinką nie dorównało obu wspomnianym pojazdom – rozpędziło się „tylko” do 280 km/h (bez drzewka – 329,6 km/h).

Na filmiku poniżej możecie zobaczyć, jak wyglądały przejazdy obydwu pojazdów w świątecznym wydaniu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Jeden z dziesięciu, czyli BRABUS G V12 900

BRABUS G V12 900 „ONE OF TEN” (jeden z dziesięciu) świętuje swoją światową premierę na IAA 2019 we Frankfurcie nad Menem. Piętnaście lat po prezentacji pierwszego BRABUSa G V12 na Geneva Motor Show 2004 inżynierowie ponownie wszczepili silnik V12 z podwójnym turbodoładowaniem do nadwozia Mercedesa Klasy G. Tym razem do typoszeregu W 463A. 6,3-litrowy silnik…

Wojskowy VW Iltis Typ 183 od frontu

Wojskowy Volkswagen zwany Fretką, który pokonał Mercedesa G!

Fani VW! Przed Wami wielozadaniowy lekki pojazd wojskowy! Typ 183 został skonstruowany przez Volkswagena specjalnie dla potrzeb niemieckiej Bundeswehry. Był produkowany zaledwie przez cztery lata. Skąd się wziął Iltis, czyli fretka dla armii Na licencji wytwarzały go również fabryki znajdujące się w Kanadzie i Belgii, gdzie pojazdy te służyły lokalnym siłom zbrojnym. Trafiały też do…