Jak szybko przewieźć choinkę? - Trends Magazines

Jak szybko przewieźć choinkę?

Większość osób kupujących na święta choinki przewozi je na dachu. Zazwyczaj jeździmy wtedy ostrożnie i wolniej niż bez świątecznego drzewka. Ale panowie z firmy Hennessey postanowili wcisnąć gaz do dechy i sprawdzić, jak szybko można pojechać z choinką na dachu.

Firma Hennessey ma całkiem niezłe CV – amerykański tuner jest odpowiedzialny za stworzenie supersamochodu Venom F5. Pod maską zamontowano silnik V8 o pojemności 6,6-litra i mocy 1817 KM. Panowie z Hennessey mają zamiar pobić nim rekord prędkości, a więc na celownik biorą Bugatti Chirona oraz SSC Tuatarę. Jednak tym razem nie chodzi o typowy rekord prędkości.

Amerykanie wpadli na pomysł, aby z przypiętą do dachu choinką pojechać z gazem wciśniętym do oporu. Do transportu wybrali nie byle jakie auta – Porsche 911 Turbo S (o mocy podniesionej do 750 KM) oraz Audi RS6 (także wzmocnione – do 800 KM).

Audi RS6 z choinką na dachu było w stanie uzyskać 292,8 km/h, natomiast w tych samych warunkach bez drzewka – aż 328 km/h. Co ciekawe, Porsche 911 Turbo S z choinką nie dorównało obu wspomnianym pojazdom – rozpędziło się „tylko” do 280 km/h (bez drzewka – 329,6 km/h).

Na filmiku poniżej możecie zobaczyć, jak wyglądały przejazdy obydwu pojazdów w świątecznym wydaniu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Prośba, której nie można było odmówić…

„Jestem siostrą Patryka Dauera – wielkiego pasjonata, który od podstaw budował swoje MK2. Jego plany w maju tego roku przerwała nagła i niespodziewana śmierć. Chciałabym, aby setki godzin przesiedzianych w garażu oraz ogrom pracy, jaki włożył w auto nie zostały szybko zapomniane. Zwracam się z prośbą o opublikowanie choćby zdjęcia czerwonego Golfa”. Takiej prośbie nie można odmówić. Być może kojarzycie Patryka…

VW Passat Variant B9 2023 – idzie nowe

Tak, to zdjęcie jest prawidłowe. VW testuje nową generację Passata w ubraniu obecnego Passata. Pod spodem to jednak na razie jedna wielka niewiadoma.  Volkswagen oszczędza na kamuflażu i postanowił testować nowe auta "w starych szmatach"? A może w nowym aucie tak niewiele się zmieni, że nie trzeba będzie nawet przerabiać karoserii? W tej chwili trudno…