Tuning nowego Audi RS6: 700 KM od ABT, zawieszenie od KW- TUNING - Trends Magazines

Tuning nowego Audi RS6: 700 KM od ABT, zawieszenie od KW- TUNING

RS6 od prawie dwóch dekad ustanawia standardy w kategorii superkombi (i supersedana) segmentu E premium. Ogromne moce i napęd quattro w praktycznym nadwoziu  na stałe wpisały się krajobraz szybkich bolidów z Ingolstadt. Najnowsza odmiana nie zdążyła jeszcze dobrze zadomowić się na rynku, a niemieccy tunerzy już proponują doń pierwsze modyfikacje. Zobaczmy co proponuje ABT i KW. 

ABT

Czwarta generacja Audi RS 6 niedawno weszła na rynek. ABT Sportsline, proponuje modyfikacje podnoszące moc tego supersamochodu. Najnowsza edycja RS6 ma napęd mild-hybrid, ale przede wszystkim napędzana jest  4-litrowym V8 TFSI o mocy 600 KM (441 kW) i 800 Nm. ABT, jako lider tunerów pojazdów Audi i VW opracował system oprogramowania do tego silnika i wykorzystał zaawansowaną technologię ABT Engine Control (AEC). Nowe, parametry to 700 KM (515 kW) i 880 Nm, co oczywiście znajduje również odzwierciedlenie w przyspieszeniu: W porównaniu do wersji standardowej czas sprintu od 0 do 100 km/h jest skrócony z 3,6 do 3,3 sekundy. ABT Performance Upgrade jest wyposażony w certyfikat TÜV, kompleksową gwarancję. ABT zapowiada kolejne modyfikacje RS6.

KW

KW Automotive, producent zawieszeń, opracował sprężyny o regulowanej wysokości. Za pomocą tych sprężyn łatwo jest obniżyć auto w zakresie 5–30 milimetrów. Liniowo- progresywny design sprężyn KW o regulowanej wysokości (KW HAS) poprawia sportowy komfort i dynamikę jazdy Audi RS6 (C8, Typ F2), a także współpracują z każdym trybem tłumienia adaptacyjnego zawieszenia sportowego Audi RS plus (DRK). 

Podobne

BMW 5 burzenie stodoły

Wieś tańczy i śpiewa. Burzenie stodoły przy pomocy BMW 5

Znaleźliśmy w sieci nagranie, na którym BMW 5 typoszeregu E61 jest wykorzystywane do burzenia stodoły. To nie pomyłka, ale czy misterny plan się powiedzie?   Chcesz zburzyć stodołę? Nic prostrzego. Weź BMW serii 5 Touring i przywiąż linę pomiędzy stodołą i samochodem. Następnie gaz do dechy! Podobno wszystkie Passaty B5 wpadają w depresję po obejrzeniu…

CC1 – tajemniczy prototyp VW

Lekkie, aerodynamiczne i oszczędne samochody nie są zamysłem XXI wieku. Pracowano nad nimi już pod koniec ubiegłej dekady. Jeden z tajemniczych prototypów można zobaczyć w AutoMuseum Volkswagen. W koncernie Volkswagena zadanie produkowania aut z karoseriami z lekkich stopów spoczęło na marce Audi. Jej najmniejszy model – A2 – był dostępny w latach 1999–2005. Warto wiedzieć,…