Limo na bazie Volkswagena T5. To 8-metrowy gigant! - WIDEO - Trends Magazines

Limo na bazie Volkswagena T5. To 8-metrowy gigant! – WIDEO

VW T5 super long Mikiciuk_1

Patryk Mikiciuk znalazł i pokazał w swoim wideo Volkswagena T5 z 2011 w wersji limuzyna! Ten zmodyfikowany pojazd ma, bagatela, 8 metrów długości i powstał z aż 5 samochodów! Na dodatek ten egzemplarz ma dwie tylne osie i, co ciekawe, są to standardowe konstrukcje do T5.

PRENUMERATA TRENDS

Co we wnętrzu tego Volkswagena T5?

Bus ma wnętrze ze standardowej wersji Caravelle, a za trzecim rzędem siedzeń powstała zabudowa z dwóch skórzanych kanap, które można zmieniać w szerokie łóżko. Auto waży 2960 kg i można się nim poruszać mając prawo jazdy kat. B. Z innych ciekawostek dowiadujemy się, że tylne szyby boczne zostały wyprodukowane na specjalne zamówienie.

VW T5 super long Mikiciuk_1
fot. Patryk Mikiciuk/Youtube.com

Ciekawoski o Volkswagenie T5

Właściciel deklaruje, że autem jeździ się bardzo dobrze. ale zapowiada, że nie podjąłby się ponownie budowy takiego samochodu. Z informacji wynika również, że najprowdopodobniej jest to najdłuższy istniejący bus Volkswagen T5. Właściciel rozpoczął budowanie go w 2014 i ukończył w 2016. Jeżeli wiecie o dłuższym – dajcie znać!

VW T5 super long Mikiciuk_1
fot. Patryk Mikiciuk/Youtube.com

Film Patryka Mikiciuka o Volkswagenie T5

 

Podobne

VW Garbus 1200 auto z boku

Cappuccino – jeden z szybszych Garbusów 1200

CAPPUCCINO to kolejny chłodzony wiatrem VW ze stajni Mariusza. Tym razem to jeden z najszybszych „chrabąszczy” z silnikiem o pojemności 1200ccm. Zapewne większość z Was była lub kiedyś będzie na małym spocie VW. Zjeżdża się wtedy co najmniej kilku właścicieli samochodów określonej maści bądź grupa osób należących do jakiegoś klubu. Mariusz teoretycznie mógłby nie uczestniczyć…

BMW przyszłości z przeszłości: Turbo 25

Współczesne coupé z czterocylindrowymi silnikami turbo nie oznaczają, że BMW odcina się od klasycznych rozwiązań. Wręcz przeciwnie. Można śmiało mówić o... powrocie do korzeni. A dokładniej prototypu E25, znanego też jako BMW Turbo. Inżynierowie BMW zawsze byli pełni pomysłów i zapału do pracy. Zawsze też dysponowali czasem i wystarczającym budżetem, by móc tworzyć futurystyczne samochody.…