Dacia naśmiewa się z BMW. Drwią z podgrzewanych foteli i oto, co oferują - Trends Magazines

Dacia naśmiewa się z BMW. Drwią z podgrzewanych foteli i oto, co oferują

W Korei Południowej nie spodobał się pomysł abonamentu na podgrzewane fotele w nowych BMW. Krytykę podjęli też producenci aut, w tym Dacia. 

BMW już jakiś czas temu zapowiedziało opcje subskrypcji na niektóre elementy wyposażenia dodatkowego. Bawarczycy chcieli na przykład wprowadzać miesięczne opłaty na podgrzewane fotele, uwarunkowując to tym, że wiele osób korzysta z tej funkcji tylko sezonowo. Jednak opinia publiczna uznała to za sposób wyłudzenia dodatkowych pieniędzy od klientów. 

Podobną możliwość BMW wprowadziło w Korei Południowej, gdzie, delikatnie mówiąc – nie zostało to dobrze przyjęte. Klienci nie mają zamiaru płacić za coś, za co już wyłożyli sporą kwotę w chwili zakupu auta. Krytyka popłynęła nie tylko ze strony kierowców, ale także innych producentów. Jednym z nich jest Dacia, która w zabawny sposób zadrwiła z Bawarczyków.

Odział rumuńskiej marki w Wielkiej Brytanii postanowił rozdać kierowcom termofory, które określił „Heated Seat Saviours”. Jak twierdzi Dacia, zapewnią one kierowcom ciepło w chłodne zimowe dni, a co najlepsze, nie jest wymagana żadna płatna subskrypcja.

Jak twierdzi dyrektor Dacii na Wielką Brytanię, Luke Broad, akcja ta, mimo iż zabawna, pokazuje niezbyt wesoły kierunek, w którym zmierza motoryzacja – „Proszenie kogoś o dodatkową opłatę za aktywację fabrycznie montowanego wyposażenia z pewnością nie jest zabawne”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW_N53_HPI_Twin_Turbo

Nowoczesny i problematyczny silnik BMW N53 – TECHNIKA

Oferowana od 2007 roku jednostka N53, czyli ostatnie pozbawione doładowania R6 BMW, ma czystsze spaliny i potrafi być oszczędna, jednak zdarzają się jej trudne do usunięcia awarie. Ostatnim klasycznym sześciocylindrowcem BMW był silnik N52 – wolnossący i z pośrednim wtryskiem paliwa. Spełnienie kolejnych norm emisji spalin, a także walka o niższe zużycie paliwa wymusiło użycie wtrysku bezpośredniego. W 2007 roku BMW…

BMW Isetta Elvis Presley 3

BMW Elvisa Presley’a – nie chodzi o 507

Kilka lat temu wśród miłośników bawarskiej marki zrobiło się głośno na temat wyjątkowego BMW 507, którym na początku lat sześćdziesiątych jeździł Elvis Presley. Nie był to jedyny samochód tej marki, który należał do niezapomnianego króla rock’n’rolla. Oparty na projekcie firmy ISO wóz napędzał 13-konny silnik o pojemności 295 ccm. W Europie był odpowiedzią na kryzys paliwowy, zaś w Stanach Zjednoczonych…