Chcesz korzystać z podgrzewanych foteli w swoim BMW? Płać abonament - Trends Magazines

Chcesz korzystać z podgrzewanych foteli w swoim BMW? Płać abonament

BMW pokazało swój najnowszy samochodowy system operacyjny. Producent przy okazji opisał przyszłość zaawansowanych technologicznie pojazdów- będziecie zszokowani.

BMW stawia na bezprzewodowe aktualizacje. Będą one odgrywać dużą rolę w posiadaniu BMW, ale co ważniejsze, użytkownicy będą musieli zapłacić za wyposażenie już zainstalowane w swoich samochodach, takie jak np. podgrzewane fotele.

Twoje BMW to tylko wersja demo

Według BMW oznacza to, że teoretycznie będziesz mógł dokupić i aktywować podgrzewanie foteli, które i tak jest już oryginalnie w samochodzie. Być może dostępne będą również inne funkcje jak  automatyczne światła drogowe- potencjalnie lista jest bardzo długa.

Jeśli będziesz mieć ochotę na nowy dźwięk silnika, będziesz mógł także kupić nowy soundtrack w katalogu IconicSounds BMW – bez wymiany tłumika. Nawet zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak Adaptive Cruise Control (ACC), nie są z założenia wyłączone z koncepcji serwisu subskrypcyjnego.

BMW 4 2020

„BMW pay”

Ale hej, jest dobra wiadomość: możesz uzyskać okres próbny dla wielu z tych funkcji! Wygląda na to, że niektóre opcje mogą być oparte na abonamencie, ale inne mogą zostać zakupione uiszczając jednorazową opłatę. Kupowanie będzie odbywać się przez infotainment w samochodzie lub nową aplikację My BMW.

Podobne

BMW M3 na A1

Kierowca w BMW M3 terroryzował auto na A1. Mamy nagranie

Do karygodnej sytuacji doszło na autostradzie A1 w okolicach Kutna. Kierowca nowego BMW M3 nękał parę jadącą w innym samochodzie. Co tu się wydarzyło? Na wstępie należy zaznaczyć, że nagranie jest jednostronne i nie pozwala stwierdzić, dlaczego kierowca niebieskiego BMW M3 zachował się w tak idiotyczny sposób. Z pewnością jego styl jazdy zasługuje na krytykę…

BMW na Super Bowl 2022

Puchar Super Bowl 2022 startuje już 13 lutego i jak co roku, producenci prześcigają się w produkcjach reklamowych. BMW postanowiło wykorzystać do swojego spotu Arnolda Schwarzeneggera i Salmę Hayek.  Puchar Super Bowl to super sportowe emocje, ale też super pieniądze za super reklamy. W szczycie oglądalność może sięgnąć nawet 100 mln widzów, więc i ceny…