Dacia naśmiewa się z BMW. Drwią z podgrzewanych foteli i oto, co oferują - Trends Magazines

Dacia naśmiewa się z BMW. Drwią z podgrzewanych foteli i oto, co oferują

W Korei Południowej nie spodobał się pomysł abonamentu na podgrzewane fotele w nowych BMW. Krytykę podjęli też producenci aut, w tym Dacia. 

BMW już jakiś czas temu zapowiedziało opcje subskrypcji na niektóre elementy wyposażenia dodatkowego. Bawarczycy chcieli na przykład wprowadzać miesięczne opłaty na podgrzewane fotele, uwarunkowując to tym, że wiele osób korzysta z tej funkcji tylko sezonowo. Jednak opinia publiczna uznała to za sposób wyłudzenia dodatkowych pieniędzy od klientów. 

Podobną możliwość BMW wprowadziło w Korei Południowej, gdzie, delikatnie mówiąc – nie zostało to dobrze przyjęte. Klienci nie mają zamiaru płacić za coś, za co już wyłożyli sporą kwotę w chwili zakupu auta. Krytyka popłynęła nie tylko ze strony kierowców, ale także innych producentów. Jednym z nich jest Dacia, która w zabawny sposób zadrwiła z Bawarczyków.

Odział rumuńskiej marki w Wielkiej Brytanii postanowił rozdać kierowcom termofory, które określił „Heated Seat Saviours”. Jak twierdzi Dacia, zapewnią one kierowcom ciepło w chłodne zimowe dni, a co najlepsze, nie jest wymagana żadna płatna subskrypcja.

Jak twierdzi dyrektor Dacii na Wielką Brytanię, Luke Broad, akcja ta, mimo iż zabawna, pokazuje niezbyt wesoły kierunek, w którym zmierza motoryzacja – „Proszenie kogoś o dodatkową opłatę za aktywację fabrycznie montowanego wyposażenia z pewnością nie jest zabawne”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Rajdowe BMW E36 320i

BMW E36 jest jedną z popularniejszych bawarek w naszym kraju. Jednak E36 sedan należące do Michała Kotkowskiego z Mad Cat’s Garage ma niewiele wspólnego z seryjnymi modelami jeżdżącymi po drogach. Poznajcie historię prawdziwej rajdówki z charakterystycznym logo. Poważną przygodę z rallysprintem Michał rozpoczął cztery lata temu. Obserwując zawody na szutrowym Torze Słomczym, w których brała…

Najbrzydsze BMW w historii! Oto BMW-Veritas SP-90

Od 1948 do 1950 roku Veritas lśnił na europejskiej scenie wyścigowej. Sześciocylindrowy silnik Veritas-BMW Hemi i czterobiegowa skrzynia biegów zdeklasowały konkurencję, zdobywając 30 zwycięstw i osiem mistrzostw kraju. Ta wyjątkowa wersja z nadwoziem Spohna jest z pewnością jednym z najbardziej unikatowych modeli marki Veritas. Ogromne płetwy ogonowe i bardzo długa maska wyróżniają SP-90 wśród innych historycznych…