BMW M2 Competition Manhart - torowa zabawka - Trends Magazines

BMW M2 Competition Manhart – torowa zabawka

MANHART-MH2-630 od przodu

BMW M2 Competition już przeszło do historii, ale niemiecki tuner Manhart postanowił dać mu drugie życie i przerobił go na mocną, torową wyścigówkę. Jest kot!

Na naszej stronie pokazywaliśmy już wiele projektów Manharta, ale model MH2 wyjątkowo nam się podoba. BMW M2 Competition zostało pomalowane w typowe dla tego tunera czarno złote barwy. Ale oczywiście na tym nie koniec. Auto zyskało agresywny body kit, większe felgi oraz duży tylny spoiler. 

Oczywiście z wyglądem zewnętrznym w parze idą także osiągi. 3-litrowa jednostka S55 z sześcioma cylindrami została podkręcona z seryjnych 410 KM i 550 Nm do aż 630 KM i 750 Nm. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki nowej turbosprężarce, intercoolerowi oraz dodano sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej. 

Manhart MH2 rewelacyjnie przyspiesza, ale też musi dobrze hamować. Tuner pomyślał i o tym i zamontował układ hamulcowy z BMW M4 GT4. Mamy więc 6-tłoczkowe zaciski z tarczami o średnicy 380 mm z przodu. Na tylnej osi pozostawiono seryjne hamulce. Auto jest także obniżone za co odpowiada zawieszenie KW. Większe, 19-calowe felgi mają teraz opony 265/35 z przodu i  295/30 z tyłu.

Cena takiego pakietu nie jest znana i zapewne żeby ją poznać, trzeba skontaktować się bezpośrednio z firmą Manhart. Jak dla nas jest to ciekawa alternatywa chociażby dla Porsche 718 Caymana GT4 RS. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Golf 1 cabrio auto do frontu

Klasyk na lato – VW Golf 1 cabrio po swapie silnika

Lato, słońce, kolorowe krajobrazy. Któż nie tęskni za tym wszystkim, gdy za oknem chłód i śnieg? Cóż, pozostaje czekać. Tymczasem poznajcie należącego do Michała Golfa I Cabrio. To auto uwielbia słoneczne kąpiele i leniwą jazdę dla czystej przyjemności. Volkswagen Golf pierwszej generacji to prawdziwy klasyk. Debiutujące w 1974 roku auto miało być typowym samochodem dla ludu. Wersja z otwieranym dachem oferowana była…

ładowanie

Volkswagen rozpoczyna sprzedaż swojego bestsellera w wersji hybrydowej

Tiguan w nowej odsłonie jest oferowany z nowymi układami napędowymi. Wśród nich, po raz pierwszy w historii tego modelu, do wyboru jest również hybrydowy zespół napędowy – eHybrid – o mocy 180 kW/245 KM. Po jednokrotnym naładowaniu akumulatora jest wtedy w stanie przejechać około 50 km (wg WLTP). Dzięki temu kierowcy mogą pokonywać większość codziennych…