Stare BMW za ponad 700.000 zł. - GIEŁDA - Trends Magazines
4 °C Warsaw, PL
4 marca 2021

Stare BMW za ponad 700.000 zł. – GIEŁDA

165 tys. Euro. To cena, za którą niemiecki tuner MANHART proponuje Alpinę B6S. To najbardziej wyjątkowa odmiana Alpiny na bazie E30 dodatkowo po renowacji i tuningu MANHART.

B6S powstała w 61 egzemplarzach i była budowana w oparciu o nadwozie BMW E30 M3. Ten egzemplarz nie jest dla purystów, ponieważ nie posiada oryginalnego wolnossącego silnika o pojemności 3,5 l. W jego miejscu znajduje się motor z Alpiny B7S. To turbodoładowany silnik R6 3.0, który oryginalnie “siedział” w najmocniejszej Alpinie zbudowanej na serii 5 typoszeregu E12. Swap i renowację całego samochodu przeprowadził niemiecki MANHART.

Samochód przeszedł kurację wzmacniającą i obecnie legitymuje się mocą 407 KM (seryjne B7S – 330 KM). Z ogłoszenia niewiele możemy się dowiedzieć. Samochód ma nową skrzynię biegów. Tuner zapewnia, że użył wyłącznie nowych części i na wszystko ma faktury. Dzwoniliśmy spytać o szczegóły, ale niestety nie udało nam się porozmawiać z przedstawicielem MANHARTa.

Czy taki samochód faktycznie jest warty ponad 700 tys. złotych? Na dobrą sprawę nie mamy nawet pewności, że jest to oryginalne B6S albo M3. Fakt- na zdjęciach auto prezentuje się zjawiskowo, ale w realnej ocenie nie pomaga bardzo skąpy opis. Rynek z pewnością zweryfikuje tę cenę. Np. ostatnio polskie BMW E38 z przebiegiem 255 km zostało sprzedane za ponad 120 tys. Euro!

Link do ogłoszenia: Mobile.de

 

Podobne

bmw policja

Pościg śląskiej Policji za kradzionym BMW!

W wyniku natychmiastowych działań lwóweckich policjantów, pościgu, blokad dróg i pracy operacyjnej odzyskano skradziony w Gryfowie Śląskim samochód BMW o wartości 250 tysięcy złotych oraz zatrzymano dwóch sprawców. Odpowiedzą za przestępstwa przed sądem. W dniu 30 grudnia br. około godziny 20.00 w Gryfowie Śląskim z parkingu przy jednym z supermarketów sprawcy ukradli samochód marki BMW.…

BMW_E21

Dwa ciekawe, a jak inne BMW E21: które lepsze?

Skoncentrować się na pielęgnacji i oszczędzać auto czy jak najwięcej jeździć? To podstawowy dylemat każdego właściciela klasyka. Mamy przed sobą dwa odmienne E21, ale czy ich kierowcy rzeczywiście bardzo różnią się podejściem do swoich aut? Wyższa z dwóch pomarańczowych „trójek” należy do Pawła Ciesielskiego. To jego pierwsze auto, można więc się spodziewać, że chciał zachować…

1 komentarz

Comments are closed.