VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger - tu jest szeroko! - Trends Magazines

VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger – tu jest szeroko!

Siódma generacja Golfa w ocenie wielu osób jest najbardziej udaną wersją kompaktowego przeboju z Wolfsburga. Kto marzy o jej zakupie i tuningu, jest w świetnej sytuacji, bo może wybrać VW Golfa TCR Street-Widebody Oettinger.

Pojawiają się kolejne projekty na bazie Golfa VII. Jest więc skąd czerpać inspiracje. Najnowsza propozycja jest dziełem specjalistów z firmy Swiss Tuning. Punktem wyjścia do prac był Golf R, a konkretnie ten VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger z poszerzającym nadwozie pakietem. Dopełnieniem pakietu aerodynamicznego jest dyfuzor i pokaźne skrzydło.

Efektowne felgi to 19-calowe obręcze Dragon z katalogu Barracuda Racing Wheels. Zostały doskonale spasowane z błotnikami dzięki obniżeniu prześwitu o 45 mm, co uzyskano dzięki gwintowanemu zawieszeniu KW. Wzmocnione hamulce dobrano z oferty Brembo. Z kolei lepiej brzmiący wydech jest produktem JF Unlimited. W jego początkowym odcinku zamontowano sportowy katalizator HJS. Dopełnieniem prac nad silnikiem był montaż mniej restrykcyjnego układu dolotowego od Wolf Power.

Jak Wam się podoba taki VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger?

Porównanie VW Golf R VI vs. Golf R VII vs. Golf R VIII – OstRe są!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Garbus po tuningu widok z przodu

Garbus, obok którego nie przejdziesz obojętnie

Kolor tego Garbusa nieraz był okazją do rozmowy. Na pytanie, dlaczego lakier jest taki matowy, Bartek odpowiada, że próbuje go od kilku dni wypolerować z marnym skutkiem. Często w odpowiedzi dostaje radę, że dobra do tego jest pasta Tempo! Pomysł na Garbiego Zdarzają się osoby, dla których niebłyszczący lakier jest nie do przyjęcia. Na szczęście…

100 km/h na niemieckiej autostradzie? Jest nowy wniosek

Podobnych propozycji było wiele i jak do tej pory nikt z niemieckiej władzy nie zdecydował się na wprowadzenie ograniczeń prędkości. Pojawiają się jednak coraz silniejsze naciski. Z nową propozycją wychodzi Niemieckie Stowarzyszenie Pomocy Środowiskowej. Stowarzyszenie Deutsche Umwelthilfe wystąpiło z kontrowersyjną propozycją ograniczenia prędkości do 100 km/h na niemieckich autobahnach.  Początkowo miałoby być wprowadzone tymczasowo, na…