BMW M2 z rekordem na Nürburgring - Trends Magazines

BMW M2 z rekordem na Nürburgring

Kompaktowe BMW M2 przejechało pętlę toru Nürburgring w rekordowym czasie, bijąc m.in. czteronapędowe Audi RS3. Co więcej, M-dwójka była całkowicie seryjna. 

BMW pobiło rekord już w kwietniu, ale Niemcy dopiero teraz postanowili pochwalić się rekordowym czasem przejazdu. Nowe BMW M2 przejechało 20,832-kilometrowe okrążenie toru Nürburgring w czasie 7:38,706. To o dwie sekundy szybciej niż konkurencyjne Audi RS3. 

Niby niewiele, ale Niemcy chwalą się, że nie „majstrowali” przy aucie tak, jak producent z Ingolstadt. Audi wykorzystało bowiem wszystkie sztuczki, aby wykręcić jak najlepszy czas – zainstalowali pełną klatkę bezpieczeństwa, wyścigowe fotele i pozbyli się tylnych siedzeń, gdzie BMW pozostawiło M2 całkowicie seryjnym autem, choć Bawarczycy także zastosowali kilka trików. 

Zespół BMW pojawił się na torze wcześnie rano, gdy powietrze było najgęstsze. Wszystkie trzy komplety opon wykorzystane podczas prób były nagrzane do 70 stopni w kocach grzewczych, a przed każdym okrążeniem dostosowywano ciśnienia.

Jak oceniacie czas przejazdu BMW M2? Dajcie znać na forum BMW Klub Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Duże ułatwienie dla ładujących auto elektryczne. Na to czekaliśmy!

Ładowanie auta elektrycznego nie należy do najprostszych. Abonamenty, dedykowane aplikacje i dość skomplikowane procesy zniechęcają wielu użytkowników do korzystania z punktów ładowania. Nadchodzą jednak spore zmiany, które znacznie uproszczą proces ładowania.  Od 1 lipca w Niemczech operatorzy nowych publicznych stacji ładowania aut elektrycznych będą mieć obowiązek instalowania przy nich terminali płatniczych. To wielkie ułatwienie dla…

Znasz tę wersję BMW E21? – galeria zdjęć

BMW E21 to piękny i poszukiwany klasyk. Auto było oferowane z dwudrzwiowym nadwoziem lub jako targa przerobiona przez firmę Baur. Kabriolet? Tak, taka wersja też istniała, chociaż wie o niej niewielu. Za zmianę E21 w odmianę bez dachu odpowiadała firma Peters Tuning. Jak Wam się podoba taka w pełni otwarta wersja?