BMW M2 z rekordem na Nürburgring - Trends Magazines

BMW M2 z rekordem na Nürburgring

Kompaktowe BMW M2 przejechało pętlę toru Nürburgring w rekordowym czasie, bijąc m.in. czteronapędowe Audi RS3. Co więcej, M-dwójka była całkowicie seryjna. 

BMW pobiło rekord już w kwietniu, ale Niemcy dopiero teraz postanowili pochwalić się rekordowym czasem przejazdu. Nowe BMW M2 przejechało 20,832-kilometrowe okrążenie toru Nürburgring w czasie 7:38,706. To o dwie sekundy szybciej niż konkurencyjne Audi RS3. 

Niby niewiele, ale Niemcy chwalą się, że nie „majstrowali” przy aucie tak, jak producent z Ingolstadt. Audi wykorzystało bowiem wszystkie sztuczki, aby wykręcić jak najlepszy czas – zainstalowali pełną klatkę bezpieczeństwa, wyścigowe fotele i pozbyli się tylnych siedzeń, gdzie BMW pozostawiło M2 całkowicie seryjnym autem, choć Bawarczycy także zastosowali kilka trików. 

Zespół BMW pojawił się na torze wcześnie rano, gdy powietrze było najgęstsze. Wszystkie trzy komplety opon wykorzystane podczas prób były nagrzane do 70 stopni w kocach grzewczych, a przed każdym okrążeniem dostosowywano ciśnienia.

Jak oceniacie czas przejazdu BMW M2? Dajcie znać na forum BMW Klub Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Gwint dla BMW Touring G31

Nowe BMW serii 3 staje się ulubionym modelem tunerów. Komplety zawieszeń dla Touringa G31 z napędem xDrive właśnie zaprezentowało KW. Klienci mają do wyboru zestawy Variant 1 i Variant 2 oraz gwintowany Variant 3. Pierwszy z wymienionych ma zdefiniowaną przez ekspertów KW charakterystykę sprężyn i amortyzatorów. Zapewnia lepsze prowadzenie od seryjnego zawieszenia, a jednocześnie nie…

ZEEKR 001 FR – 1265 KM, 2s do setki. Dziękuję, pozdrawiam.

Prawdopodobnie nie słyszałeś o aucie ZEEKR 001 FR. Nic nie szkodzi, tak naprawdę my też nie. To marka należąca do chińskiego holdingu Geely, która z hukiem wchodzi na rynek supersamochodów elektrycznych. To idealny model dla kogoś, kto chce wyróżnić się na tle superaut, a przy okazji być szybszym od wszystkich.  Czy tego chcemy, czy nie…