BMW M3 Touring pokazane... tak trochę - Trends Magazines

BMW M3 Touring pokazane… tak trochę

BMW pochwaliło się długo wyczekiwanym M3 Touring. Jednak Niemcy na razie tylko podgrzewają atmosferę i pokazują jedynie „tyłek” nowego auta. Wygląda tak, jak wszyscy się spodziewali.

O nadchodzącym BMW M3 Touring już pisaliśmy. Zanim jeszcze było wiadomo, że bawarska marka pracuje nad pierwszym w historii M3 w praktycznym nadwoziu, tunerzy sami zakasywali rękawy i zaczynali tworzyć projekty na własną rękę. Niektóre z nich były bardzo udane, wręcz można było powiedzieć, że wyglądały jakby wyjechały z fabryki w Monachium, a nie w przydomowym garażu.

Ale zostawmy tunerów i skupmy się nad nadchodzącym autem. Po opublikowanych przez Niemców zdjęciach możemy powiedzieć, że M3 Touring będzie wyglądało tak, jak wszyscy się spodziewali. Będzie nisko, szeroko, na tylnej klapie pojawi się dyfuzor (zapewne karbonowy), a także cztery końcówki układu wydechowego. Na razie pokazano tylko tył, ale możemy z większą pewnością powiedzieć, że przód nie będzie rewolucją. 

Auto dostępne będzie tylko w jednym, topowym wariancie, z napędem na cztery koła xDrive i w wersji Competition. Mówimy zatem o mocy 510 KM i momencie obrotowym 650 Nm. Czy BMW będzie oferowało możliwość wyboru między wersjami z napędem na tył czy manualną skrzynią biegów – tego na razie nie wiadomo. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera

Jeździsz Mercedes-AMG GLC 63 S o mocy 510 KM i masz wrażenie, że jest zbyt wolny? Czy przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy już Ci nie wystarcza? Bez obaw - z pomocą przychodzi kultowy tuner Lorinser. Więcej mocy PowerModul od Sportservice Lorinser to dodatek typu plug-and-play, który pozwala wydobyć z silnika dodatkową…

Tuning-BMW-X7-Vilner-Garage-wnętrze

Tuning BMW X7 po bułgarsku

BMW X7, czyli flagowy model SUVa szokuje rozmiarami, ceną i różnorodnością dostępnych opcji. Okazuje się, że przewidziane przez fabrykę dodatki nie są w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających kierowców. Propozycję dla nich ma Vilner Garage z Bułgarii. – To nie do przyjęcia, by flagowy model marki miał takie braki w wykończeniu. Zwłaszcza w topowej wersji M50d – stwierdził…