BMW 8? przeszło facelifting. Ile w tym różnic?! Trends

BMW 8 przeszło facelifting. Pobawmy się w znajdywanie różnic

Czasami producenci przeprowadzają kosmetyczne zmiany w niektórych modelach, aby nieco odświeżyć model i przedłużyć jego byt na rynku. W przypadku BMW Serii 8 mamy dokładnie taki przypadek. Różnice są praktycznie niezauważalne.

BMW Serii 8 (G14, G15, G16) jest na rynku od 2018 roku. Po czterech latach przyszedł czas na facelifting i to we wszystkich wariantach – Coupe, Gran Coupe, Cabrio i M8. Na pierwszy rzut oka zmian nie widać, ale diabeł tkwi w szczegółach. Nieco inny jest kształt zderzaków, tylne lampy, a także nerki, które są teraz podświetlane. 

Zostając przy wyglądzie zewnętrznym mamy także dwa nowe wzory felg, a także nowe lakiery nadwozia: Skyscraper Grey, San Remo Green, Portimao Blue, BMW Individual Frozen Tanzanite Blue i Frozen Pure Grey. 

Wersja M850i po faceliftingu zyskała lusterka z M8. W tej odmianie znajdzie się też oryginalne logo BMW Motorsport.

Wewnątrz zmian jest jeszcze mniej. W kabinie największą i jednocześnie jedyną nowością jest 12,3 calowy ekran systemu multimedialnego Live Cockpit Professional.

W najmocniejszej odmianie – BMW M8, nastąpiły przetasowania. Zwykła wersja została zastąpiona M8 Competition i będzie to jedyny dostępny wariant w BMW M. Ten zabieg znamy już z BMW M2. 

Przyszłość Serii 8 nie rysuje się w jaskrawych barwach. Zainteresowanie tym modelem jest znikome, dlatego to może być ostatni moment na zakup tego, naszym zdaniem świetnie wyglądającego auta. Chodzą plotki, że Seria 8 może zostać zamieniona na i4, a to ma być z kolei powiększone. Drugą prawdopodobną wersją jest powrót Serii 6. Jak będzie? Poczekamy, zobaczymy. 

Tymczasem pobawmy się w zabawę w znajdywanie różnic. Do dzieła!

 

BMW M850i po faceliftingu BMW M850i przed faceliftingiem

 

Jeden komentarz

  1. Godzinę patrzę nie widzę różnicy ,?:))nie czytałem specjalnie żeby nie wiedzieć gdzie je wypatrywać

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

To Audi od ABT to taki „hybrydowy RS”

ABT po raz kolejny dodaje pokaźną dawkę mocy do Audi. Tym razem chodzi o Q5 55 TFSI e quattro. Fabrycznie takie auto legitymuje się mocą 367 KM i momentem obrotowym 500 Nn. Nieźle, prawda? Nie dla niemieckiego tunera... Więcej mocy ABT zabrał się za silnik 2.0 TFSI. Dzięki temu motor zamiast fabrycznych 252 KM dysponuje teraz 310 KM.…

Volkswagen Tayron widok z tyłu

VW Tayron w praktyce – wart polecenia, czy też nie?

Zastanawiałem się, po co stworzono coś między Touaregiem a Tiguanem, bo tam właśnie pozycjonowany jest Tayron. Teraz już wiem, po kilku dniach spędzonych za kierownicą najnowszego SUV-a Volkswagena. Ponieważ Touareg, którego polubiłem od pierwszego wejrzenia (i generacji) już kończy swój żywot (są dobre ceny na ostatnie mocno „wypasione” modele), a obecny w USA Atlas nie…