Duże nerki w nowych BMW? Będzie ich więcej - Trends Magazines

Duże nerki w nowych BMW? Będzie ich więcej

E36 M3 nerki

Nerki w BMW to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów, dzięki którym nawet laik rozpozna z jakim autem ma do czynienia. Ostatnio te elementy przybierają monstrualnych rozmiarów i wszystko wskazuje na to, że to się nie skończy.

Przygotujcie się na to, że nowe kolejne modele BMW będą miały nerki o rozmiarach podobnych do tych z Serii 4. Wygląda na to, że klientom się to podoba, a co ważniejsze zdanie podziela szef działu designu BMW – Adrian Van Hooydonk. Według niego, „klienci zaczynają kojarzyć BMW właśnie z karykaturalnym grillem, co z kolei wpływa na rozpoznawalność marki z mocnym charakterem.”

BMW iX

Potem dodał, że „klienci chcą być widziani w tylnych lusterkach innych aut” – nie możemy powstrzymać uśmiechu – i „zamierzają jeszcze powiększyć rozmiary nerek w nowych modelach” – jeszcze więcej się śmiejemy. Czy wam się to podoba, czy nie BMW zapewne ma racje. Z początku kontrowersyjne rozwiązania stylistyczne są przyjmowane z krytyką, a z czasem zyskują na atrakcyjności. 

BMW M240i 2022 przód

Nie wszystkie modele jednak będą miały nerki pionowe. Nowa Seria 2 jest bardzo ładna, pomimo tego że posiada duży grill, ale w położeniu poziomym. Z kolei nowa Seria 7 oraz elektryczne iX będą już kojarzone z pionowymi „nerami”.

A wam – podoba się nowa wizja BMW, czy wolelibyście wrócić do nerek chociażby z E30? 

Konrad Maruszczak

Podobne

VW_Jetta_A2_tuning

Nieaktualny, czy ponadczasowy? Projekt Jetty z 2012 – TUNING

„Front” to synonim wyrazu „przód”, ale także określenie uczestniczącej w działaniach wojennych części sił zbrojnych. Jednym z wyróżników prezentowanej Jetty należącej do Marcina jest tzw. Westmoreland front, czyli przód z Volkswagenów produkowanych w latach 1978 – 1988 w Pensylwanii. Dzięki stosowaniu elementów przypominających mniej znane rozdziały z historii, fani tuningu są jak doborowa armia broniąca…

BMW M2

426 KM w M2. Godny konkurent M4

Wyraźnie poszerzone nadwozie BMW M2 z rozbudowanym pakietem aerodynamicznym cieszy oko. Czy wymaga tuningu? Firma Speed-Buster z Sinzig uważa, że co za dużo, to nie zdrowo. Ciężar prac skupiono na rasowaniu jednostki napędowej. W momencie opuszczania fabryki trzylitrowy motor oferuje 370 KM i 500 Nm. Opracowany przez Speed-Buster moduł podbija parametry, poprzez zmianę ciśnienia doładowania,…