Duże nerki w nowych BMW? Będzie ich więcej - Trends Magazines

Duże nerki w nowych BMW? Będzie ich więcej

E36 M3 nerki

Nerki w BMW to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów, dzięki którym nawet laik rozpozna z jakim autem ma do czynienia. Ostatnio te elementy przybierają monstrualnych rozmiarów i wszystko wskazuje na to, że to się nie skończy.

Przygotujcie się na to, że nowe kolejne modele BMW będą miały nerki o rozmiarach podobnych do tych z Serii 4. Wygląda na to, że klientom się to podoba, a co ważniejsze zdanie podziela szef działu designu BMW – Adrian Van Hooydonk. Według niego, „klienci zaczynają kojarzyć BMW właśnie z karykaturalnym grillem, co z kolei wpływa na rozpoznawalność marki z mocnym charakterem.”

BMW iX

Potem dodał, że „klienci chcą być widziani w tylnych lusterkach innych aut” – nie możemy powstrzymać uśmiechu – i „zamierzają jeszcze powiększyć rozmiary nerek w nowych modelach” – jeszcze więcej się śmiejemy. Czy wam się to podoba, czy nie BMW zapewne ma racje. Z początku kontrowersyjne rozwiązania stylistyczne są przyjmowane z krytyką, a z czasem zyskują na atrakcyjności. 

BMW M240i 2022 przód

Nie wszystkie modele jednak będą miały nerki pionowe. Nowa Seria 2 jest bardzo ładna, pomimo tego że posiada duży grill, ale w położeniu poziomym. Z kolei nowa Seria 7 oraz elektryczne iX będą już kojarzone z pionowymi „nerami”.

A wam – podoba się nowa wizja BMW, czy wolelibyście wrócić do nerek chociażby z E30? 

Konrad Maruszczak

Podobne

Znany rajdowiec potrąca 10-latkę. Sam jednak się nie przyznaje

Sławny rajdowiec i biznesman Sobiesław Zasada potrącił dziewczynkę na pasach w Krakowie. Twierdzi, że dziewczynka przewróciła się.  To już kolejne zdarzenie drogowe z udziałem polskiego kierowcy rajdowego. W zeszłym tygodniu pisaliśmy o wypadku Krzysztofa Hołowczyca, a teraz media informują o Sobiesławie Zasada.  Według RMF FM, do zdarzenia doszło w czwartek 13 października na krakowskim Salwatorze.…

Na co BMW wydało 900 milionów Euro?

Zakłady BMW Group w Monachium są przygotowane do produkcji elektrycznego BMW i4. Po sześciotygodniowej przebudowie około 5000 pracowników linii montażu pojazdów wznowiło produkcję seryjną. Zakłady będą mogły produkować na tej samej linii pojazdy z napędem wysokoprężnym, benzynowym, hybrydowym oraz w pełni elektryczne BMW i4. Koncern BMW Group zainwestował w całą rozbudowę i przebudowę około 200 milionów euro. Już w latach 2015-2018…