Duże nerki w nowych BMW? Będzie ich więcej - Trends Magazines

Duże nerki w nowych BMW? Będzie ich więcej

E36 M3 nerki

Nerki w BMW to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów, dzięki którym nawet laik rozpozna z jakim autem ma do czynienia. Ostatnio te elementy przybierają monstrualnych rozmiarów i wszystko wskazuje na to, że to się nie skończy.

Przygotujcie się na to, że nowe kolejne modele BMW będą miały nerki o rozmiarach podobnych do tych z Serii 4. Wygląda na to, że klientom się to podoba, a co ważniejsze zdanie podziela szef działu designu BMW – Adrian Van Hooydonk. Według niego, „klienci zaczynają kojarzyć BMW właśnie z karykaturalnym grillem, co z kolei wpływa na rozpoznawalność marki z mocnym charakterem.”

BMW iX

Potem dodał, że „klienci chcą być widziani w tylnych lusterkach innych aut” – nie możemy powstrzymać uśmiechu – i „zamierzają jeszcze powiększyć rozmiary nerek w nowych modelach” – jeszcze więcej się śmiejemy. Czy wam się to podoba, czy nie BMW zapewne ma racje. Z początku kontrowersyjne rozwiązania stylistyczne są przyjmowane z krytyką, a z czasem zyskują na atrakcyjności. 

BMW M240i 2022 przód

Nie wszystkie modele jednak będą miały nerki pionowe. Nowa Seria 2 jest bardzo ładna, pomimo tego że posiada duży grill, ale w położeniu poziomym. Z kolei nowa Seria 7 oraz elektryczne iX będą już kojarzone z pionowymi „nerami”.

A wam – podoba się nowa wizja BMW, czy wolelibyście wrócić do nerek chociażby z E30? 

Konrad Maruszczak

Podobne

Tuning VW Golfa 2 edycja 10 Milionen napis na boku auta

VW Golf II „10 Millionen” – skąd wzięła się ta nazwa?

Nie można nie znać Golfa. To stosunkowo tani w zakupie i  eksploatacji, a do tego bezawaryjny miejski hatchback, do którego nie brak części zamiennych. Pierwsza generacja należy już do klasyków, powoli staje się poszukiwanym youngtimerem. Jej śladem podąża Golf II. Są jednak takie wersje dwójki, które przykuwają wzrok fanów klasyków już dzisiaj jak choćby prezentowana "10 Millionen”. Powiedzieć,…

535i E12 BMW Supersprint wydech

Posłuchaj rasowego dźwięku silnika BMW E12 535i z nowym wydechem Supersprint – WIDEO

Podczas gdy tunery na całym świecie zajmują się produkcją części do nowych samochodów pojawiających się na scenie motoryzacyjnej, nieliczni wciąż opracowują rozwiązania dla starszych modeli. Tym razem za dźwięk BMW odpowiedzialni są inżynierowie z Supersprint.  Rynek klasycznych samochodów, jeśli chodzi o tuning, jest dość ograniczony z wielu powodów, więc to, co zrobił Supersprint jest warte…