Czy BMW z napędem na przednią oś może być sportowe?  Nowe 128ti postara się udowodnić, że tak - Trends Magazines

Czy BMW z napędem na przednią oś może być sportowe?  Nowe 128ti postara się udowodnić, że tak

BMW 128ti dynamika

Kompaktowe BMW 128ti  zalicza obecnie intensywne jazdy konfiguracyjne na pagórkowatych drogach regionu Eifel wokół Pętli Północnej toru Nürburgring i również bezpośrednio na najbardziej wymagającym torze wyścigowym świata. Nowy model trafi na rynek w listopadzie 2020 roku.

BMW 128ti dynamika bok

Kompakt z charakterem

BMW 128ti z napędem przednim plasuje się za topowym modelem BMW serii 1, czyli BMW M135i xDrive, wykorzystując także jego silnik o pojemności 2,0 litra. W BMW 128ti ten czterocylindrowiec z technologią BMW TwinPower Turbo dostarcza moc 265 KM, umożliwiając sprint od 0 do 100 km/h w 6,1 sekundy. Producent zapewnia, że nowe BMW 128ti to więcej niż tylko nowy wariant silnika w BMW serii 1. Oprócz licznych dodatków odróżniających je na zewnątrz i wewnątrz również cały układ jezdny i kierowniczy zostały specjalnie dostrojone, aby zapewnić bardzo sportową charakterystykę. Nowy kompakt z napędem wyłącznie na przednie koła kieruje się tym samym do szczególnie młodej grupy docelowej.

BMW 128ti na zakręcie

Co nowego?

Nowe BMW 128ti jest standardowo wyposażone w 8-stopniową sportową skrzynię Steptronic oraz blokadę mechanizmu różnicowego Torsen zapewniającą lepszą trakcję na przedniej osi. Wyposażone jest w specjalnie dostrojony sportowy układ jezdny M obniżony o 10 milimetrów oraz układ BMW Performance Control, który został dostosowany pod kątem większej zwinności. Ponadto BMW 128ti jest o około 80 kg lżejsze od BMW M135i xDrive z napędem na wszystkie koła, od którego przejmuje mocno naprężone łożyska stabilizatorów i stabilizatory. Jeszcze większą radość z jazdy mają zapewnić oferowane na życzenie bez dopłaty sportowe opony. Odpowiednie hamowanie zapewniają przejęte od topowego modelu standardowe sportowe hamulce M.

BMW 128ti przód bok

Podobne

BMW i Vision Dee – nie wiemy co myśleć

Linia nadwozia przypomina sedany z lat 70., ale nie myślcie sobie, że to powrót do przeszłości. Niemcy w BMW i Vision Dee pokazują jak może wyglądać przyszłość motoryzacji. Strach się bać... BMW i Vision Dee to nie tylko zapowiedź możliwości marki, ale i zupełnie nowej klasy "Neue Klasse Platform", którą bawarska marka już zapowiadała. Auto…

Używane BMW E39 540i (1996–2004). Zalety, wady i typowe usterki

Kwintesencja marki BMW, czyli zwarte nadwozie oraz mocny i jedwabiście pracujący silnik. A do tego bogate wyposażenie. Niestety, to już ostatni dzwonek, by kupić używane 540i. E39 w wersji 540i staje się towarem deficytowym. W najpopularniejszych serwisach nie znaleźliśmy nawet 200 ogłoszeń. A liczba będzie szybko topniała – obowiązujące na zachodzie Europy podatki za wysoką emisję dwutlenku węgla istotnie podnoszą koszty…