Kluczyk do BMW w iPhone - Trends Magazines

Kluczyk do BMW w iPhone

BMW iPhone kluczyk

BMW zostanie pierwszym producentem samochodów, który umożliwi swoim klientom korzystanie z iPhone’a jako cyfrowego kluczyka do samochodu.

Klucz cyfrowy BMW dla iPhone’a

Klucz cyfrowy BMW dla iPhone’a pozwoli klientom po prostu kliknąć w ekran telefonu, aby otworzyć auto. Następnie wystarczy umieścić iPhone’a w schowku przeznaczonym na smartfona w kokpicie, aby móc uruchomić BMW przyciskiem Start. Klucz jest kompatybilny z zegarkiem Apple Watch.

Tryb dla młodych kierowców

Konfigurację klucza cyfrowego można wykonać za pomocą aplikacji BMW na smartfony. Właściciel samochodu może również udostępniać dostęp maksymalnie 5 osobom.  Aplikacja przewiduje tryb dostępu do samochodu dla młodych kierowców, który ogranicza maksymalną prędkość, moc silnika, maksymalną głośność radia i inne. Zarządzanie dostępem może odbywać się zarówno z wnętrza samochodu, jak i za pośrednictwem portfela Apple. 

BMW iPhone kluczyk

Szeroka dostępność modeli BMW i iPhone’ów

BMW z przyjemnością informuje o dostępności klucza cyfrowego dla iPhone’a w 45 krajach dla szerokiej gamy modeli: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, X5, X6, X7, X5M, X6M i Z4, jeśli zostaną wyprodukowane po 1 lipca 2020 r. Zgodne modele iPhone’a to iPhone XR, iPhone XS lub nowszy oraz Apple Watch Series 5 lub nowszy.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Digital Key 

BMW iPhone kluczyk

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Ultralekka felga z Polski – tylko 3,5 kg

Jak ważna jest każdy kilogram w aucie wiedzą wszyscy w motorsporcie i od niedawna w e-motoryzacji. Jednym z ciężarów są koła. Projekt firmy Fibratech może okazać się rewolucyjny w tej dziedzinie. Polska spółka, która zespół pracuje nad stworzeniem ultralekkiej felgi wykonanej z kompozytu węglowego stworzyła ważący  zaledwie 3,5 kg prototyp. Dla porównania, waga obecnie stosowanych felg aluminiowych waha…

Tuning-VW-Caddy-1-R32-widok z przodu

VW Caddy mk1 z mocarnym silnikiem R32

Wśród silników produkowanych w fabryce w Wolfsburgu jest wiele jednostek napędowych, które przeszły do historii: z mechaniczną sprężarką G, TDI, uwielbiany przez tunerów 1.8T czy legendarny VR6. Na samym szczycie plasuje się prawdziwy mocarz R32. Caddy mk1 to już unikat Prezentowane auto to pod wieloma względami unikat. VW Caddy pierwszej generacji to model niezwykle rzadko…