Co potrafi nowa aplikacja My BMW App? - Trends Magazines
4 °C Warsaw, PL
8 marca 2021

Co potrafi nowa aplikacja My BMW App?

My BMW App iphone aplikacja

Koncern BMW prezentuje aplikację My BMW App i w pokazuje, co potrafi to oprogramowanie. Czy to słuszny kierunek? Przecież firma oferuje do swoich samochodów inteligentne kluczyki z dotykowymi ekranami.

My BMW App iphone aplikacja status samochodu

Dlaczego My BMW App?

Aplikacja My BMW to kolejny etap integracji samochodów ze smartfonami właścicieli. W nowych BMW możemy już korzystać z bezprzewodowego systemu CarPlay, czy bezprzewodowo naładować telefon. Niedawno firma zapowiedziała, że będzie możliwe wykorzystanie Iphone’a jaki kluczyka. Naturalne więc, że koncern postanowił zaproponować klientom aplikację, która umożliwi połączenie z pojazdem. 

Za pomocą aplikacji możemy:

  • sprawdzić ilość paliwa i zasięg
  • w autach zelektryfikowanych poznać status baterii, zasięg oraz historię ładowania
  • zamknąć lub otworzyć pojazd
  • kontrolować wewnętrzny obieg powietrza
  • sprawdzić status pojazdu tj. np. komunikaty serwisowe i stan oleju
  • dowiedzieć się, kiedy powinniśmy wykonać kolejny przegląd i umówić się na spotkanie w siedzibie dealera
  • poznać lokalizację naszego BMW
  • wprowadzić dane do systemu nawigacji w samochodzie
  • monitorować status innych BMW, które mamy pod kontrolą aplikacji

Zapraszamy na film BMW demonstrujący możliwości aplikacji

Podobne

535i E12 BMW Supersprint wydech

Posłuchaj rasowego dźwięku silnika BMW E12 535i z nowym wydechem Supersprint – WIDEO

Podczas gdy tunery na całym świecie zajmują się produkcją części do nowych samochodów pojawiających się na scenie motoryzacyjnej, nieliczni wciąż opracowują rozwiązania dla starszych modeli. Tym razem za dźwięk BMW odpowiedzialni są inżynierowie z Supersprint.  Rynek klasycznych samochodów, jeśli chodzi o tuning, jest dość ograniczony z wielu powodów, więc to, co zrobił Supersprint jest warte…

Kupujemy używanego Volkswagena Passata B7 (2010 ‒ 2014)

  Passat zawsze przecierał nowe szlaki i wyznaczał kierunki rozwoju Volkswagena. Reputacja cenionej przez rynek limuzyny została nadszarpnięta w 2005 roku. Wprowadzony wówczas Passat B6, choć niezwykle funkcjonalny i zaawansowany technicznie, okazał się ponadprzeciętnie awaryjny. Najczęściej zawodziły jednostki 2.0 TDI – w skrajnym przypadku defekt napędu pompy oleju prowadził do zatarcia silnika. Wzorem trwałości nie…