Nowe BMW i4. Najnowsze elektryczne BMW chce odebrać klientów Tesli- PREMIERA - Trends Magazines

Nowe BMW i4. Najnowsze elektryczne BMW chce odebrać klientów Tesli- PREMIERA

BMW_i4

BMW i4 to prototyp, który został właśnie odsłonięty. To futurystycznie stylizowany sedan klasy średniej, który dzięki akumulatorom o pojemności 80 kWh będzie mógł pokonać na jednym ładowaniu do 600 km. Spokojnym można być również o osiągi. Maksymalne 530 KM pozwoli na przyspieszanie do 100 km/h w cztery sekundy i rozpędzanie się do 200 km/h.

Rywal Tesli

Brzmi znajomo? Naszym zdaniem to BMW ma stawić czoło Tesli Model S oraz mniejszej- Model 3. Które z aut będzie bezpośrednim rywalem? O tym zdecyduje cena, a tej jeszcze nie znamy.

Co nowego?

Aby ograniczyć hałas towarzyszący szybszej jeździe, BMW dopracowało nadwozie i4 od strony aerodynamiki. Nieco zaskakującym elementem jest potężny dyfuzor, który przypomina wyczynowe auta. Styliści wnętrza postawili na minimalizm. Najważniejszym elementem kokpitu są wyświetlacze pokryte taflą antyrefleksyjnego szkła oraz pokrętło systemu iDrive, którym zarządza się większością funkcji pojazdu. Wspomniany kontroler został wykonany z kryształu. Wątpliwe jednak, by trafił on do seryjnie produkowanego i4, podobnie jak dwa indywidualne fotele zamiast tylnej kanapy.

„IconicSounds”

Nowością jest BMW IconicSounds Electric – system dźwięków pojawiających się podczas jazdy. Zostały przypisane do wszystkich trybów jazdy (Core, Sport oraz Efficient), a skomponował je Hans Zimmer. Produkcyjna wersja koncepcyjnego BMW i4 ma pojawić się na drogach już w przyszłym roku.

 

Podobne

O ile cofane są liczniki w używanych BMW? Liczby są szokujące

W internecie znajdziemy mnóstwo artykułów dotyczących wypadków z udziałem BMW. To oczywiście nie oznacza, że inne marki nie biorą w nich udziału, ale to właśnie te trzy litery dziwnym trafem przyciągają uwagę czytelników. Przyjrzyjmy się w takim razie, o ile cofane są liczniki w używanych BMW? Średnie liczby są powalające. O wypadkach z udziałem BMW…

Lepiej, żebyś nie miał zderzenia z „elektrykiem”

Na razie nikt o tym nie mówi, ale nie jest tajemnicą, że samochody elektryczne są znacznie cięższe od spalinowych odpowiedników, a co za tym idzie bardziej niebezpieczne przy zderzeniu. „Jestem zaniepokojona zwiększonym ryzykiem poważnych obrażeń i śmierci wszystkich użytkowników dróg z powodu większej masy własnej oraz rosnących rozmiarów, mocy i osiągów pojazdów na naszych drogach,…