Nowe BMW i4. Najnowsze elektryczne BMW chce odebrać klientów Tesli- PREMIERA - Trends Magazines

Nowe BMW i4. Najnowsze elektryczne BMW chce odebrać klientów Tesli- PREMIERA

BMW_i4

BMW i4 to prototyp, który został właśnie odsłonięty. To futurystycznie stylizowany sedan klasy średniej, który dzięki akumulatorom o pojemności 80 kWh będzie mógł pokonać na jednym ładowaniu do 600 km. Spokojnym można być również o osiągi. Maksymalne 530 KM pozwoli na przyspieszanie do 100 km/h w cztery sekundy i rozpędzanie się do 200 km/h.

Rywal Tesli

Brzmi znajomo? Naszym zdaniem to BMW ma stawić czoło Tesli Model S oraz mniejszej- Model 3. Które z aut będzie bezpośrednim rywalem? O tym zdecyduje cena, a tej jeszcze nie znamy.

Co nowego?

Aby ograniczyć hałas towarzyszący szybszej jeździe, BMW dopracowało nadwozie i4 od strony aerodynamiki. Nieco zaskakującym elementem jest potężny dyfuzor, który przypomina wyczynowe auta. Styliści wnętrza postawili na minimalizm. Najważniejszym elementem kokpitu są wyświetlacze pokryte taflą antyrefleksyjnego szkła oraz pokrętło systemu iDrive, którym zarządza się większością funkcji pojazdu. Wspomniany kontroler został wykonany z kryształu. Wątpliwe jednak, by trafił on do seryjnie produkowanego i4, podobnie jak dwa indywidualne fotele zamiast tylnej kanapy.

„IconicSounds”

Nowością jest BMW IconicSounds Electric – system dźwięków pojawiających się podczas jazdy. Zostały przypisane do wszystkich trybów jazdy (Core, Sport oraz Efficient), a skomponował je Hans Zimmer. Produkcyjna wersja koncepcyjnego BMW i4 ma pojawić się na drogach już w przyszłym roku.

 

Podobne

„BMW X1.1”, czyli update kompaktowego X1

Nowe BMW X1 oferuje wybór najnowszej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych z trzema lub czterema cylindrami o mocy od 103 kW / 140 KM do 170 kW / 231 KM. W zależności od konkretnego wariantu silniki mogą współpracować z sześciobiegową manualną skrzynią biegów, siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią Steptronic lub ośmiobiegową skrzynią Steptronic i mogą być łączone…

Porsche Cayenne GTS – znamy ceny w Polsce

Porsche Cayenne po faceliftingu doczekało się najmocniejszego wariantu - GTS. Krwistoczerwony SUV ma pod maską doładowane 4-litrowe V8 i równe 500 KM mocy. Ile kosztuje nowe Porsche Cayenne GTS w Polsce? Porsche Cayenne GTS to SUV, który ma dostarczyć kierowcy sportowych emocji za kierownicą.  Wersja GTS (Gran Turismo Sport) oznacza połączenie wysokich osiągów z codzienną…