BMW M2 CS - nadchodzi nowy król torów wyścigowych- PRZED PREZENTACJĄ - Trends Magazines

BMW M2 CS – nadchodzi nowy król torów wyścigowych- PRZED PREZENTACJĄ

Gama BMW M2 wkrótce powiększy się o nowy, najbardziej purystyczny model. Chodzi o BMW M2 CS, które niedawno sfilmowano na Nürburgring.

M2 CS będzie miała swoją premierę w najbliższym czasie. CS to odmiana ponad wersją Competition. Jej rozwój potwierdza zaangażowanie działu BMW M w tę platformę.  Nowe BMW M2 CS zostało niedawno sfotografowane podczas wykonywania bardzo szybkich przejazdów w pętli Nordschleife na torze Nürburgring w Niemczech. Wariant CS będzie wykorzystywał ten sam 6-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy co w M2 Competition, ale maksymalna moc zostanie zwiększona do 450 KM. Moc przenoszona będzie za pomocą 6-biegowej manualnej sportowej skrzyni biegów, albo 7-biegowej automatycznej skrzyni biegów M z podwójnym sprzęgłem i układem Drivelogic.


Zamów prenumeratę

Dach nowego M2 zostanie wykonany w całości z włókna węglowego, a układ hamulcowy wykorzysta opcjonalne carbonowo-ceramiczne tarcze. Na pokrywie silnika pojawią się wybrzuszenia podkreślające wyjątkową osobowość modelu. Zmodyfikowany tylny dyfuzor, powiększony spoiler bagażnika i przedni spoiler będą również charakterystyczne dla M2 CS, podobnie jak nowe kute felgi aluminiowe.

Wprowadzenie na rynek nowego M2 CS planowane jest na 2020, To jednak nie koniec. Istnieje bowiem szansa, że za CS podąży też jeszcze bardziej hardkorowy M2 CSL. Ma to być purystyczna opcja dla zagorzałych fanów M, zgodnie z tradycją działu Motorsport.

Podobne

Stare BMW za ponad 700.000 zł. – GIEŁDA

165 tys. Euro. To cena, za którą niemiecki tuner MANHART proponuje Alpinę B6S. To najbardziej wyjątkowa odmiana Alpiny na bazie E30 dodatkowo po renowacji i tuningu MANHART. B6S powstała w 61 egzemplarzach i była budowana w oparciu o nadwozie BMW E30 M3. Ten egzemplarz nie jest dla purystów, ponieważ nie posiada oryginalnego wolnossącego silnika o pojemności 3,5…

BMW Z1 – jedyne i niepowtarzalne

Stworzenie wyjątkowego samochodu jest bardzo trudnym zadaniem. Aby mu sprostać, należy się wykazać bujną fantazją, nietuzinkowymi pomysłami oraz odwagą. Na początku lat 80. dowiedli tego Niemcy, prezentując całemu światu BMW Z1. Dzisiaj, ponad 30 lat po debiucie Z1, znana jest seria modeli Z. Z3, występujące w nadwoziu roadster oraz coupé, to pełnoprawny klasyk, wciąż trzymający…