BMW M2 CS - nadchodzi nowy król torów wyścigowych- PRZED PREZENTACJĄ - Trends Magazines

BMW M2 CS – nadchodzi nowy król torów wyścigowych- PRZED PREZENTACJĄ

Gama BMW M2 wkrótce powiększy się o nowy, najbardziej purystyczny model. Chodzi o BMW M2 CS, które niedawno sfilmowano na Nürburgring.

M2 CS będzie miała swoją premierę w najbliższym czasie. CS to odmiana ponad wersją Competition. Jej rozwój potwierdza zaangażowanie działu BMW M w tę platformę.  Nowe BMW M2 CS zostało niedawno sfotografowane podczas wykonywania bardzo szybkich przejazdów w pętli Nordschleife na torze Nürburgring w Niemczech. Wariant CS będzie wykorzystywał ten sam 6-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy co w M2 Competition, ale maksymalna moc zostanie zwiększona do 450 KM. Moc przenoszona będzie za pomocą 6-biegowej manualnej sportowej skrzyni biegów, albo 7-biegowej automatycznej skrzyni biegów M z podwójnym sprzęgłem i układem Drivelogic.


Zamów prenumeratę

Dach nowego M2 zostanie wykonany w całości z włókna węglowego, a układ hamulcowy wykorzysta opcjonalne carbonowo-ceramiczne tarcze. Na pokrywie silnika pojawią się wybrzuszenia podkreślające wyjątkową osobowość modelu. Zmodyfikowany tylny dyfuzor, powiększony spoiler bagażnika i przedni spoiler będą również charakterystyczne dla M2 CS, podobnie jak nowe kute felgi aluminiowe.

Wprowadzenie na rynek nowego M2 CS planowane jest na 2020, To jednak nie koniec. Istnieje bowiem szansa, że za CS podąży też jeszcze bardziej hardkorowy M2 CSL. Ma to być purystyczna opcja dla zagorzałych fanów M, zgodnie z tradycją działu Motorsport.

Podobne

BMW E38 740i, tuning

BMW E38 740i auto gangsterów czy polityków?

BMW E38 pojawiło się na rynku w 1994 roku, zastępując model E32. Auto produkowano z przeznaczeniem na rynek europejski oraz południowoafrykański. Klasyczna limuzyna od razu znalazła zwolenników – zarówno w sferach rządowych, jak i w półświatku. Prezentowany dzisiaj samochód to model 740i z 2000 roku. Pod maską drzemie silnik w układzie V8 o pojemności 4,4…

BMW M1

Magiczne BMW M1 – FILM

Iain Tyrell to mechanik, który podróżuje po całym świecie, żeby regulować gaźniki "na słuch" w najdroższych i najbardziej egzotycznych klasykach. Jego brytyjski warsztat zajmuje się odbudowami bardzo wyjątkowych samochodów. Mercedes 300 SL Gullwing, Lamborghini Miura to dla Tyrell's Classic Workshop chleb powszedni.   BMW M1 Jakiś czas temu Iain rozpoczął prezentowanie swoich prac na youtube.…