Znamy cenę nowego BMW M3 Touring - Trends Magazines

Znamy cenę nowego BMW M3 Touring

BMW wreszcie zdecydowało się wypuścić legendarne M3 w praktycznym nadwoziu Touring. Temat stylistyki zostawiamy na boku, a skupimy się na cenie, bowiem pojawił się polski cennik tego auta. Tanio nie jest.

Premiera nowego BMW M3 Touring wywołała sensacje, a fani marki zgodnie powiedzieli: „nareszcie”. Stylistyka „bobra” może jednak wywoływać kontrowersje, ale trzeba przyznać, że całościowo nowe M3 Touring wygląda świetnie. 

BMW nie byłoby sobą, gdyby nowy model wypuścili bez odpowiedniej „pompy”, dlatego to auto okrzyknięto najszybszym kombi świata, a to ze względu na wykręcony czas na torze Nurburgring. 

BMW M3 Touring cena

Przejdźmy teraz do konkretów. Nikogo raczej nie zdziwi fakt, że za 500-konne BMW trzeba zapłacić dużo. Konkretnie to 484 500 zł. Zaraz, zaraz, to przecież ponad 50 tys. zł (432 500 zł) więcej niż M3 Sedan! Różnica polega na tym, że w nadwoziu Touring otrzymujemy w standardzie napęd xDrive oraz pakiet Competition. A tak wyposażony Sedan kosztuje już 472 500 zł, więc różnice się zacierają. 

W standardzie, oprócz wspomnianych rzeczy klient otrzymuje 510-konny silnik , praktyczne nadwozie i pierwsze w historii BMW M3 kombi. Dodatkowo, można oczywiście dokupić „kilka” opcji. Ciekawy jest pakiet M Driver za 11 100 zł, który obejmuje podniesienie prędkości maksymalnej do 280 km/h i jednodniowe szkolenie BMW M Driving Experience.

Prawdziwym rodzynkiem jest pakiet M Race Track za 68 100 zł. Zawiera on ceramiczne hamulce, kubełkowe fotele z włókna węglowego, kontrole trakcji regulowaną w 10 stopniach czy pokładową telemetrię pozwalającą analizować przejazdy na torze.

Czy w Polsce znajdą się chętni na bardzo drogie i bardzo szybkie BMW kombi? Stawiamy w ciemno, że tak i nie możemy doczekać się pierwszych egzemplarzy i jazd próbnych. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Golf R kierownica

Nowy Golf R. Więcej, mocniej i bokiem!

Przyszedł czas na premierę topowego modelu: nowy Golf R. Volkswagen rozszerzy ofertę usportowionych wersji Golfa ósmej generacji – po premierze odmian GTI, GTE i GTD. Dwulitrowy silnik najmocniejszego Golfa osiąga maksymalną moc 235 kW (320 KM) i generuje maksymalny moment obrotowy o wartości 420 Nm, który seryjnie jest przekazywany na cztery koła. Nowy Golf R Samochód jest…