53 Rajd Festiwalowy - galeria i wyniki ?? - Trends Magazines

Zimno, szybko i bezlitośnie – 53 Rajd Festiwalowy

53 Rajd Festiwalowy już za nami. Choć impreza odbywała się pod koniec maja, pogoda okazała się nie być sprzyjająca i trochę kapryśna. Przelotne opady deszczu, nieuchwytne słońce i wszechobecny chłód towarzyszył zawodnikom. Jak wyglądały niedzielne zmagania? Kto wygrał? Sprawdź wyniki!

Choć w nocy było bardzo zimno, dobry nastrój towarzyszył zawodnikom od rana. Spotkali się oni na odcinkach trasy pod Strzelcami Opolskimi, by dowiedzieć się, kto z nich jest najszybszy. 
Jeśli interesuje Cię relacja z parku maszyn, zajrzyj do naszego poprzedniego artykułu na ten temat. 

Wyniki – 53 Rajd Festiwalowy

Nieoficjalne wyniki 53 Rajdu Festiwalowego, a zarazem pierwszej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska: 

A2: Maciej Hawro/Wojciech Kolaczek
A1: Maciej Watras/Kamil Kluczewski
Open 1: Przemysław Matulka/Mateusz Martynek
Open 2: Jakub Matulka/Jakub Wróbel
RN1: Aleksander Kołodziej/Paweł Hojdem
RN3: Łukasz Godula/Daniel Nowak
PPC: Dawid Wenta/Janusz Wołek
Classic: Michał Szerla/Grzegorz Ślęczka
 
Maciej Hawro wraz z Wojciechem Kolaczek są zwycięzcami tej rundy cyklu. Więcej informacji na stronie organizatora

Galeria

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 7 E32 735i na taksówce? Przebieg zaskakuje

Przebiegi niemieckich taksówek w charakterystycznym "budyniowym" kolorze często zaskakują, podobnie jest w przypadku tego ciekawego BMW 7 E32 735i, które niegdyś woziło pasażerów po niemieckich drogach. To podobno jedyny egzemplarz E32, które jeździło na taxi.  Takich samochodów, tym bardziej jeżdżących jako niemieckie taksówki praktycznie już nie ma. BMW 7 E32 735i w "budyniowym" kolorze może…

BMW na Super Bowl 2022

Puchar Super Bowl 2022 startuje już 13 lutego i jak co roku, producenci prześcigają się w produkcjach reklamowych. BMW postanowiło wykorzystać do swojego spotu Arnolda Schwarzeneggera i Salmę Hayek.  Puchar Super Bowl to super sportowe emocje, ale też super pieniądze za super reklamy. W szczycie oglądalność może sięgnąć nawet 100 mln widzów, więc i ceny…