Kolekcja BMW M3 Paula Walkera została sprzedana. Znamy ceny- CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Kolekcja BMW M3 Paula Walkera została sprzedana. Znamy ceny- CIEKAWOSTKI

Pod koniec zeszłego roku informowaliśmy (TUTAJ), że 5 sztuk BMW M3 Lightweight Paula Walkera pójdzie pod młotek na aukcji Barrett-Jackson’s Scottsdale. Cóż, wspomniana aukcja odbyła się w miniony weekend i wiemy już jakie ceny osiągnęły te wyjątkowe egzemplarze. 

Cóż, zgodnie z oczekiwaniami, wszystkie samochody były sprzedawane po naprawdę dobrych cenach. Najdroższa sztuka kosztowała ponad 350 000 USD. Miała najniższy przebieg spośród pięciu- 4,600 mil, czyli 7 402 km.

Jednak przebieg licznika kilometrów nie był jedynym czynnikiem, który decydował o cenie. Drugi najdroższy samochód kosztował 235.000 USD i miał 42 514 mil (68,419 km), czyli więcej od trzeciego najdroższego egzemplarza, który przejechał 14 283 mil (22 986 km) i poszedł pod młotek za 220.000 USD.

Ostatnie dwa samochody miały 24 520 km (34 920 km) i 34 400 mil (55 361 km) i zostały sprzedane za 200 000 USD każdy. Są to prawdopodobnie najwyższe ceny, jakie kiedykolwiek zapłacono za E36 M3. Na dodatek BMW wyprodukowało tylko 126 sztuk wersji Lightweight, dlatego szanse na zdobycie jednej z nich były dość niewielkie, nie wspominając już o idealnym stanie, w jakim są te piękności.

 Na aukcji licytowano także inne samochody z kolekcji Paula Walkera, takie jak Nissan 350Z w Fast Five, sprzedany za 105.600 $.

Podobne

Chcecie, żeby nowe BMW Serii 5 tak wyglądało?

W sieci pojawił się filmik prezentujący nadchodzące BMW Serii 5. Auto jest całe zakamuflowane, ale na podstawie wizualizacji możemy co nieco pomarzyć nad wyglądem nowej piątki.  Design nowych BMW jest dość specyficzny. Z jednej strony mamy bardzo ładną Serię 3 po liftingu, ale z drugiej dość mocno kontrowersyjne XM czy nową siódemkę. Nie wiemy, czy…

Używane BMW E39 M5 (1998-2003). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 3/5)

Rewolucja. Tak w najkrócej można scharakteryzować trzecią odsłonę M5. Z dwóch powodów. Na bazie 8-cylindrowego M62 inżynierowie M GmbH stworzyli 400-konne S62. Ku zmartwieniu wielu, zrezygnowano z ręcznej produkcji M5. Nadworny tuner BMW dostarczał do Dingolfing tylko silniki, gdzie M5 było montowane na jednej linii z pozostałymi odmianami serii 5. Sportowy sedan stracił nieco magii…