Kolekcja BMW M3 Paula Walkera została sprzedana. Znamy ceny- CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Kolekcja BMW M3 Paula Walkera została sprzedana. Znamy ceny- CIEKAWOSTKI

Pod koniec zeszłego roku informowaliśmy (TUTAJ), że 5 sztuk BMW M3 Lightweight Paula Walkera pójdzie pod młotek na aukcji Barrett-Jackson’s Scottsdale. Cóż, wspomniana aukcja odbyła się w miniony weekend i wiemy już jakie ceny osiągnęły te wyjątkowe egzemplarze. 

Cóż, zgodnie z oczekiwaniami, wszystkie samochody były sprzedawane po naprawdę dobrych cenach. Najdroższa sztuka kosztowała ponad 350 000 USD. Miała najniższy przebieg spośród pięciu- 4,600 mil, czyli 7 402 km.

Jednak przebieg licznika kilometrów nie był jedynym czynnikiem, który decydował o cenie. Drugi najdroższy samochód kosztował 235.000 USD i miał 42 514 mil (68,419 km), czyli więcej od trzeciego najdroższego egzemplarza, który przejechał 14 283 mil (22 986 km) i poszedł pod młotek za 220.000 USD.

Ostatnie dwa samochody miały 24 520 km (34 920 km) i 34 400 mil (55 361 km) i zostały sprzedane za 200 000 USD każdy. Są to prawdopodobnie najwyższe ceny, jakie kiedykolwiek zapłacono za E36 M3. Na dodatek BMW wyprodukowało tylko 126 sztuk wersji Lightweight, dlatego szanse na zdobycie jednej z nich były dość niewielkie, nie wspominając już o idealnym stanie, w jakim są te piękności.

 Na aukcji licytowano także inne samochody z kolekcji Paula Walkera, takie jak Nissan 350Z w Fast Five, sprzedany za 105.600 $.

Podobne

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

Agresywny tuning BMW X6

BMW X6 ma sporą ofertę pakietów tuningowych. Propozycję dla odważnych ma Lumma Design. Tuner wziął na warsztat X6 we flagowej wersji xDrive 50i. W seryjnym wydaniu podwójnie doładowane 4.4 V8 zapewnia 450 KM i 650 Nm. Inżynierowie Lummy zamontowali większe turbosprężarki i bardziej przepustowy wydech z metalowymi katalizatorami, jak również przeprogramowali elektronikę, uzyskując 590 KM…

Tajny projekt BMW – V16 767iL

Uważacie, że pięciolitrowe V12 jest szczytem możliwości inżynierów BMW? Nic z tych rzeczy. Stworzyli jeszcze bardziej wyrafinowaną jednostkę. Zarząd koncernu nie spojrzał jednak na nią przychylnym okiem. Poznajcie 767iL! Motor w nazwie firmy zobowiązuje. Nie powinno dziwić, że w kwestii budowy silników BMW zawsze chciało stawiać kropkę nad i. Lotniczy silnik 801 z 1939 r.…