BMW M3 CS G-Power to prawdziwy pocisk! - Trends Magazines

BMW M3 CS G-Power to prawdziwy pocisk!

BMW M3 CS G80 G-Power 5

Auta, które wyjeżdżają z garażu G-Power zawsze robią piorunujące wrażenie jeśli chodzi o osiągi. Potężna moc w połączeniu z poprawionymi właściwościami aerodynamicznymi sprawiają, że szybkie BMW M, stają się jeszcze szybsze. Co oferuje BMW M3 CS G-Power?

BMW M3 CS to lżejsza, mocniejsza i bardziej bezkompromisowa wersja i tak już mocnej M-trójki. 3-litrowa jednostka R6 generuje teraz 550 KM (tyle samo ile M4 CSL) i 650 Nm, co pozwala osiągnąć czas 3,4 s w przyspieszeniu 0-100 km/h. Specjaliści od G-Power jednak mają swoje metody na poprawienie tych liczb. 

BMW M3 CS od G-Power występuje w kilku wariantach

Tuner ma kilka propozycji na temat mocy silników. Podstawowy wariant to 620 KM i 750 Nm, które udało się uzyskać poprzez zainstalowanie oprogramowania i wymianę tylnego tłumika. Kolejny poziom zwiększa moc M3 CS do 670 KM i 800 Nm – dzięki 
oprogramowaniu oraz instalacji układu wydechowego, który obejmuje tłumik środkowy i tylny. Obniża on ciśnienie zwrotne spalin, co zapewnia zoptymalizowanie przepływu spalin i w efekcie lepszą wydajność. 

https://trends.com.pl/bmw-m5-cs-g-power-hurricane-rr-prawdziwy-huragan/

W najbardziej ekstremalnym poziomie ulepszenia, sześciocylindrowy silnik S58 z podwójnym turbodoładowaniem o pojemności trzech litrów, wytwarza potężne 720 KM i 850 Nm! Dodatkowo, w tym wariancie można podnieść limit prędkości do 320 km/h.

Oprócz modyfikacji mechanicznych, G-Power zadbał też o odpowiedni wygląd. Kute felgi Hurricane RS mają wymiary 9×20″ i 10,5×20″ i opony w rozmiarze 285/30R20 oraz 295/25.

Karoseria zyskała także kilka elementów z włókna węglowego – ten materiał widać też na kilku akcentach w kabinie. 

Rekord! G-Power wycisnęło z M4 aż 600 KM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Skoda blokuje budowę pasażu

Zaparkowane auto blokuje budowę pasażu w Łodzi. „Reżyseria Stanisław Bareja”:

Centrum Łodzi wzbogaci się o nowy dukt. Pasaż Majewskiego zastąpi dziki parking przy ul. Jaracza, ale jest pewien problem- na środku placu budowy stoi zaparkowana Škoda Fabia. https://www.facebook.com/lodzpl/posts/10157871431704864 Wszystko wskazuje na to, że firma realizująca projekt jest obecnie bezradna. Dookoła Škody budowa pasażu trwa w najlepsze, ale kawałek chodnika z trylinek, na którym mieści się Fabia pozostał nietknięty.…

Tuning-VW-Jetta-2-GL-przód auta

Niezbyt zgrabna Jetta 2 przykuwający uwagę

Są auta, które na zawsze przejdą do historii motoryzacji. Należy do nich bez dyskusji kompaktowy Golf. Jego mniej zgrabna siostra nie miała tyle szczęścia, nigdy nie była najlepiej sprzedającym się autem, nie stała się motoryzacyjną ikoną. Dla specjalistów od marketingu koncernu z Wolfsburga z pewnością był to powód do zmartwień, jednak mała popularność Jetty dla…