Wsadzili pod maskę Supry silnik, który już dawno powinien tam być - Trends Magazines

Wsadzili pod maskę Supry silnik, który już dawno powinien tam być

Ktoś wreszcie poszedł po rozum do głowy i zrobił swap, który należał się Suprze jak psu miska. Oto Toyota Supra z kultową już jednostką 2JZ-GTE.

Pojawienie się nowej generacji Toyoty Supry wywołało niemałe trzęsienie w świecie motoryzacji. Toyota wskrzesiła kultowy model, choć auto nie robi już takiego wrażenia jak poprzednia generacja. Samochód stworzono przy współpracy z BMW, a nowa Toyota bazuje na BMW Z4

Fani Supry mogą być jednak niezadowoleni ze względu na wybór jednostek napędowych. Początkowo pod maską pracowała jednostka znana z bawarskich modeli, a mianowicie motor B58B30, czyli 3-litrowa jednostka R6 o mocy 340 KM i 500 Nm. Później dołączył drugi silnik, ale tylko 4-cylindrowy, więc go pominiemy. 

Ktoś w USA doszedł jednak do wniosku, że to niesprawiedliwe, żeby Supra nie miała pod maską prawilnego silnika i dlatego zdecydował, że zamontuje jednostkę, która już dawno powinna się tam znaleźć – 2JZ-GTE

Budowa auta trwała kilka lat, ale udało się. Efekt? 1070 KM i 1186 Nm! Potężna moc przekazywana jest za pomocą skrzyni 420G Getrag. 

Na silniku jednak się nie zakończyło. Brutalna moc była priorytetem przy tworzeniu tego auta, ale nie zapomniano o stylu. Supra dostała wide body kit z tytanowymi elementami wykończenia. Dodatkowo zainstalowano nakładki na zderzaki oraz progi wykonane z włókna węglowego. Efekt zwieńczają 19-calowe felgi Work Meisters. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning-VW-Bora-1.9-TDI-wdok z przodu

Surfingowy tuning VW Bora – idealny na lato

Wakacje sprzyjają wyjazdom i potrzebie naładowania akumulatorów. Jedni starają się aktywnie wykorzystać ten czas, natomiast inni dopieszczają swoje auta, by bezpiecznie dowiozły ich na miejsce wypoczynku. Z pewnością do nich należy Rafał, którego VW Bora wszem wobec ogłasza, jakie plany ma jej właściciel. Z pozoru zwyczajny sedan Początkowo była zwyczajnym rodzinnym sedanem z oszczędnym dieslem…

 RONAL R9, felga, która była hitem w latach 80-tych, powraca w odświeżonym wydaniu- TUNING

Nowa wersja obręczy RONAL R9 nawiązuje do tradycji tuningu samochodów klasycznych. Wiele historycznych aut niemieckich marek od połowy lat 70-tych do końca lat 80-tych posiadało charakterystyczne pięcioramienne obręcze RONAL R9 lub było w nie później wyposażane. W 1981 roku rozpoczęto produkcję R9 w rozmiarze 15 cali, a wcześniej była już dostępna wersja 16-calowa.    RONAL GROUP ponownie wprowadza do…