Volkswagen Golf 8 - wydarzenie roku - PREMIERA/GALERIA - Trends Magazines

Volkswagen Golf 8 – wydarzenie roku – PREMIERA/GALERIA

Volkswagen właśnie zaprezentował światu 8 generację Golfa. My dzielimy się tym, czym koncern pochwalił się podczas prezentacji. Najwazniejsze cechy nowego produktu i gole Volkswagena dla Golfa 8 podajemy w punktach. Poniżej znajdziecie też obszerną galerię nowego pojazdu. Nam bardzo podoba się, to co zobaczyliśmy na prezentacji. Martwi nas, że VW nic nie powiedział o wersji elektrycznej, która wciąż jest niewiadomą. Jedyna informacja, którą podał chairman Hubert Diess jest oświadczenie, że do 2050 firma zapowiada zerową emisję CO2, a Golf 8 to jeden z ważniejszych kroków w tym kierunku. Golf 8 będzie dostępny w Niemczech i Austrii w Grudniu 2019, a na głównych rynkach europejskich w pierwszym kwartale 2020.

  • Golf 8 powstał aby sprostać idei „tableta na kołach”
  • Golf 8, podobnie jak poprzednicy, ma za zadanie trafić do każdej grupy wiekowej
  • Golf 8 jest ponadczasowy
  • Golf 8 jest zaprojektowany, aby być bestsellerem i wyznaczać standardy w klasie
  • Golf 8 jest czytelny i bezpośredni w komunikacji dla użytkownika
  • Golf 8 jest obsługiwany za pomocą słów dotyku i gestów – Innovision Cockpit
  • Golf 8 produkuje do 17% mniej CO2 niż poprzednik
  • Golf 8 zużywa do 10% mniej paliwa niż poprzednik
  • Golf 8 ma unikatowy „znak świetlny”, czyli lampy i grill tworzące nocą indywidualny wygląd
  • Golf 8 będzie dostępny jako Mild Hybrid MTSI po raz pierwszy w historii
  • Golf 8 będzie dostępny jako Plug-In Hybrid (w tym GTE z zasięgiem elektrycznym 60 km)
  • Golf 8 ma 48V system zasilania
  • Golf 8 będzie wyposażony w nagłośnienie Harman Kardon
  • Golf 8 jest zaprojektowany tak, aby być najbardziej sportowym Golfem
  • Golf 8 ma opadający tył i zaakcentowany słupek C z szerokim tyłem i mniejszymi lampami, aby być solidnym i dynamicznym

 

 

 

Podobne

Sprzedaż marek premium 2022 – BMW na czele

Na rynku samochodów premium kryzysu nie widać. Wszystkie marki z wyższej półki zanotowały wzrost sprzedaży w 2022 roku w porównaniu do roku wcześniejszego. Liderem segmentu premium okazało się BMW.  Już w zeszłym roku było widać silną tendencję wzrostową w segmencie aut premium. Bogaci wydają pieniądze i tutaj kryzysu nie widać, co dobitnie pokazują statystyki. Trzy…