Volkswagen ID.3 za 130.000 złotych? - Trends Magazines

Volkswagen ID.3 za 130.000 złotych?

Debiut ID.3 na polskich drogach zbliża się wielkimi krokami. Seryjna wersja modelu będzie oferowana w zróżnicowanych cenach, a struktura oferty uwzględni kilka wersji wyposażenia, skonfigurowanych w sposób odpowiadający preferencjom klientów.

ID.3 Pure za mniej niż 130.000 złotych

ID.3 w pierwszej fazie będzie dostępny z dwoma pojemnościami akumulatorów do wyboru. W późniejszym etapie do oferty dołączy wersja Pure, której akumulator pozwoli na przejechanie do 330 kilometrów na jednym ładowaniu, dostępna w cenie wynoszącej mniej niż 130.000 złotych.

The new Volkswagen ID.3

Pro Performance i Pro S już w sierpniu

Ofertę modelu, która zostanie zaprezentowana w sierpniu, otworzy ID.3 Pro Performance. Pojemność jego akumulatora wynosi 58 kWh, co pozwala na pokonanie do 426 km (wg normy WLTP). Elektryczny silnik osiąga moc 150 kW (204 KM), co przekłada się na przyspieszenie wynoszące 7,3 s od 0 do 100 km/h. W terminie późniejszym pojawi się wersja o mocy 107 kW (146 KM). ID.3 Pro S dysponuje akumulatorem o pojemności wynoszącej 77 kWh, jego zasięg to 549 km (wg normy WLTP), a moc silnika wynosi również 150 kW (204 KM). Bieżące koszty eksploatacji ID.3 są znacznie niższe niż samochodów z konwencjonalnym napędem.W chwili rozpoczęcia sprzedaży modele Pro Performance i Pro S będą dostępne w siedmiu wersjach, zawierających najchętniej wybierane przez klientów elementy wyposażenia. Takie rozwiązanie sprawia, że wybór optymalnej wersji jest prosty, a fabryka w Zwickau może szybciej wyprodukować i dostarczyć zamówiony egzemplarz.

Wyposażenie dodatkowe

ID.3 można wyposażyć w liczne elementy z zakresu stylistyki, multimediów i komfortu oraz w szeroki wachlarz systemów asystujących. Są wśród nich tak nowoczesne rozwiązania, jak wyświetlacz head-up wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości, dzięki której na przedniej szybie auta wyświetlane są informacje w formie trójwymiarowych grafik. System Travel Assist reguluje odstęp od poprzedzającego samochodu i utrzymuje ID.3 na wybranym pasie ruchu. Z kolei matrycowe diodowe reflektory zapewniają zmienny rozdział światła, dostosowany do warunków na drodze. Jeśli zaś kierowca zechce otworzyć samochód korzystając z systemu bezkluczykowej obsługi Keyless Access, wybrane moduły reflektorów uruchomią się, emitując powitalne oświetlenie.

 

Podobne

Te auta bezpowrotnie znikną z CEPiKu. Dlaczego?

Centralną Ewidencję Pojazdów i Kierowców czeka wielkie czyszczenie. Z bazy ma zostać usuniętych kilka milionów samochodów. Chodzi o "auta widmo", które są nieaktualizowane od lat.  Baza CEPiK to pomocne urządzenie. Może ułatwić chociażby sprawdzenie historii przebiegu i przeglądów technicznych używanego samochodu. Przebieg podczas przeglądów technicznych jest wpisywany od 2014 roku, a od czterech lat robi…

Używany Volkswagen T4. Zalety, wady i typowe usterki.

Idealna propozycja dla licznej rodziny, na wakacyjne wojaże i do ciężkiej pracy. Wśród wielu wersji Volkswagena T4 każdy znajdzie coś dla siebie. Mimo że produkcję modelu wygaszono dwanaście lat temu, na okazyjny zakup nie ma co liczyć... Transporter czwartej generacji był przełomem. W debiutującym w 1990 roku modelu definitywnie zrezygnowano z czterocylindrowych bokserów, motor przeniesiono…