Ten VW Golf jedzie bokiem przez całe miasto. Dosłownie! - Trends Magazines

Ten VW Golf jedzie bokiem przez całe miasto. Dosłownie!

Czy chodzi o specjalnie przerobiony samochód na driftowóz? Czy może kierowca ma wyjątkowe umiejętności i wprowadza w poślizg Golfa w każdym możliwym momencie? Ani jedno, ani drugie.

VW Golf VI nie został stworzony do jeżdżenia bokiem, ani do driftu. Popularny kompakt ma być pojazdem uniwersalnym, można nim jeździć na co dzień po mieście, albo spakować niewielką ilość bagażu i wyjechać z rodziną na weekend za miasto. Ostatnie co można o nim powiedzieć to to, że został skonstruowany do jeżdżenia bokiem. Jednak, jak widać na filmiku poniżej, polskiemu kierowcy udaje się jechać bokiem przez ulice Swarzędza. 

W sieci pojawił się filmik, nagrany przez kamerkę auta jadącego z tyłu, na którym widać VW Golfa szóstej generacji, który jedzie bokiem. I nie chodzi tutaj o wyczyny młodocianego kierowcy i driftowanie po ulicach miasta, ale ten samochód naprawdę jedzie bokiem!

O ile film jest komiczny to niestety taki pojazd może powodować spore zagrożenie w ruchu ulicznym. Golf jest prawdopodobnie powypadkowy, albo nawet „sklejony” z dwóch różnych pojazdów i jak widać ma on ogromne problemy ze zbieżnością. Nagranie pochodzi z 2020 roku i mamy nadzieję, że pojazd już został wycofany z dróg publicznych. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Corrado G60

Ciekawe Corrado G60

Gdy Tomek miał 10 lat, jeden z mieszkańców jego niewielkiej miejscowości zakupił najpiękniejszy, jak mu się wówczas wydawało, samochód na świecie. Był to Volkswagen  Corrado VR6 w wersji na rynek amerykański. Po blisko godzinie podziwiania tego cacka Tomek już wiedział, jakie auto będzie miał, gdy dorośnie – Corrado oczywiście! W 2007 roku po powrocie z…

BMW kontra Ferrari

Bardzo lubimy wyścigi carwow. Często zaskakują nas wynikami i dają do myślenia... Tym razem na linii startu stanęły trzy potężne samochody klasy GT. W niebieskim narożniku jest BMW M8 Competition (4.4 V8: 625 KM, 750 Nm, AWD). W czarnym narożniku włoska legenda- Ferrari GTC4 Lusso (6.3 V12: 690 KM, 692 Nm, AWD). Stawkę uzupełnia grafitowy…