Spot klasyków w Odolanowie - fotoreportaż - Trends Magazines

Spot klasyków w Odolanowie – fotoreportaż

Rozpoczął się sezon weekendowych imprez motoryzacyjnych. Każdy zapalony fan zlotów i rajdów korzysta już z naszego KALENDARZA, dzięki czemu nie przegapi żadnego wydarzenia.

Jednym z minionych był Biało-czerwony spot klasyków w Odolanowie, który odbył się 8 czerwca. Wybraliśmy się tam wraz z ekipą Klasyczna Strefa Wrocław.

Perełki PRL-U i nie tylko

Na zlocie przetwarzały pojazdy z czasów PRL-U jak popularne „Maluchy”, Polonezy, Żuki czy Wartburg 1.3. Sporo było także pojazdów z lat ’80 i ’90 takich jak Volkswagen Golf i urocze Garbusy.

Pojawiły się także samochody mniej popularne. Można było podziwiać ciekawe Fiaty, takie jak: 600 Multipla, 125P czy X1/9M. Pojawiły się także Mercedesy 107, w wersjach SLC 450 i SL 450 oraz pięknie odrestaurowany Mercedes W120 „Ponton”. Niemałe zainteresowanie wzbudzał amerykański Mustang i Mercury Grand Marquise Brougham Coupe.

Pogoda była iście wiosenna. Organizatorzy zadbali o smaczny poczęstunek dla uczestników oraz piknikową atmosferę.

Po godzinie 13:00 wszyscy ruszyli na wspólny przejazd ulicami Odolanowa.

Zapraszamy do krótkiej relacji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tą Dacią Sandero przejedziesz 1100 km bez tankowania! – TEST

Dacia Sandero z fabryczną instalacją gazową i bogatym wyposażeniem jest ciekawą propozycją dla tych, którzy nie lubią często tankować. Na jednym baku (gaz + benzyna) przejedziesz nawet 110 kilometrów! Większa i ładniejsza Dacia Ponieważ nie wszyscy chcą i mogą jeździć superbrykami, większość producentów oferuje im też auta praktyczne. Takim właśnie jest kolejna, trzecia już generacja…

Znasz tę wersję BMW E21? – galeria zdjęć

BMW E21 to piękny i poszukiwany klasyk. Auto było oferowane z dwudrzwiowym nadwoziem lub jako targa przerobiona przez firmę Baur. Kabriolet? Tak, taka wersja też istniała, chociaż wie o niej niewielu. Za zmianę E21 w odmianę bez dachu odpowiadała firma Peters Tuning. Jak Wam się podoba taka w pełni otwarta wersja?