Butik z oponami. Teraz w Monako - Trends Magazines

Butik z oponami. Teraz w Monako

Po opony do butiku? Tego jeszcze nie było. Tymczasem Pirelli uruchomiło najnowszy sklep P Zero World, zaledwie kilka metrów od zakrętu Portier na torze Grand Prix Monako, który samochody Formuły 1 pokonują na pierwszym biegu z prędkością 80 km/h, zanim wjadą do słynnego tunelu.

Jest to flagowy butik, który bierze swoją nazwę od opon Pirelli przeznaczonych do samochodów o najwyższych osiągach. Zarówno opony do najbardziej pożądanych samochodów drogowych na świecie, jak i te do Formuły 1 noszą nazwę P Zero, co podkreśla sportowe dziedzictwo włoskiej firmy. Nowy sklep w Monte Carlo to trzeci sklep P Zero World na świecie i drugi w Europie. Pozostałe mieszczą się w Los Angeles i Monachium.

Dla firmy Pirelli, P Zero World to przestrzeń, która jest dedykowana prestiżowym klientom – właścicielom samochodów sportowych lub luksusowych, poszukujących produktów indywidualnie projektowanych do ich samochodów. Także oferowany w P Zero World serwis odpowiada poziomowi samochodów, a całość usługi dopełnia przyjemna i stylowa aranżacja wnętrza. Każdy sklep P Zero World podkreśla cenione przez włoską markę obszary działalności, od opon Formuły 1 po zdjęcia pochodzące z kultowego kalendarza Pirelli. Firma Pirelli dostarcza oryginalne wyposażenie do większości światowych producentów samochodów luksusowych i prestiżowych, a P Zero World stanowi idealne miejsce spotkań marek, które są bardzo różne, ale mają te same najwyższe standardy w odniesieniu do jakości, elegancji i osiągów. Pirelli jest niekwestionowanym liderem w tym elitarnym sektorze, a także wyłącznym dostawcą dla kluczowych partnerów, takich jak m.in.: Lamborghini, McLaren, Dallara oraz Pagani Automobili, która znajduje się na samym szczycie najdroższych marek i jest kluczowa w korporacyjnej strategii Pirelli.

Wybór Monte Carlo jako lokalizacji trzeciego sklepu P Zero World był bardzo łatwy, ponieważ Księstwo to de facto europejska stolica sportu i luksusowych samochodów. Sklep znajduje się pod ziemią, naprzeciwko obszaru, na którym wyrasta sztuczna sześciohektarowa wyspa, dając życie zupełnie nowej pływającej dzielnicy Monaco. Innymi słowy znajduje się w samym sercu Księstwa, idealnie zlokalizowanego, aby podziwiać jedne z najbardziej imponujących samochodów na świecie. Nowy P Zero World w Monte Carlo zajmuje powierzchnię 900 metrów kwadratowych, gdzie prestiżowym klientom Pirelli dostarczane są usługi szyte na miarę. Tylko w sklepach P Zero World można zobaczyć całą gamę opon Pirelli w jednym miejscu, od produktów przeznaczonych do motorsportu, takich jak P Zero Trofeo R, po opony do motocykli, rowerów oraz specjalną ofertę opon do samochodów klasycznych – Pirelli Collezione.

Gaetano Trezza, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w Pirelli, powiedział:  – Koncepcja P Zero World opiera się na czterech głównych elementach: produkcie, usłudze, technologii i marce: dzięki czemu Pirelli była w stanie uzyskać przewagę w sektorze usług wysokiej wartości i skonsolidować relacje z najlepszymi producentami samochodów na świecie. P Zero World reprezentuje DNA naszej firmy w maksymalnym stopniu, oferując unikalne wrażenia klientów dzięki najnowocześniejszej technologii cyfrowej. Teraz naszą pozycję na rynku podkreśla kolejny sklep firmowy w Monako. Naszym kolejnym celem po Los Angeles, Monachium i Monte Carlo, są Emiraty Arabskie, gdzie w najbliższym czasie planujemy otwarcie kolejnego P Zero World w Dubaju.

 

Matthieu Brinon, dyrektor generalny Pirelli France, dodał:  – Decyzja Pirelli o otwarciu trzeciego
P Zero World w Monaco doskonale pasuje do strategii rozwoju detalicznego Pirelli na rynku francuskim. Jest to rynek, który w ciągu ostatnich czterech lat podwoił się – coraz większą popularnością ciesza się opony o rozmiarze 18 cali i więcej, dedykowane do samochodów o najwyższym dostępnym poziomie osiągów drogowych. Widziany w tym kontekście P Zero World to doskonały sposób na połączenie użytkowników końcowych w przestrzeniach dedykowanych wysokiej jakości usługom na zamówienie, a Monte Carlo i Lazurowe Wybrzeże są naturalną lokalizacją dla tego typu przedsięwzięcia.

 

P ZERO ROAD EXPERIENCE

Otwarcie tego sklepu było celebrowane przez paradę ponad 40 supersamochodów biorących udział w pierwszym drogowym P Zero Road Experience: imprezie stworzonej we Francji prawie 10 lat temu, ale która wcześniej zawsze odbywała się na torach. Wraz z inauguracją najnowszego salonu flagowego w Monte Carlo po raz pierwszy P Zero Road Experience odbył się na drogach publicznych, będących częściowo odcinkami specjalnymi legendarnego rajdu Monte-Carlo. Na zamkniętych dla ruchu odcinkach drogowych uczestnicy mogli w pełni wykorzystać doświadczenie Pirelli, wzbogacone dodatkowo o zaangażowanie cenionych partnerów, takich jak marki Roger Dubuis i Lamborghini.

 

MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR PIRELLI 

Inauguracja sklepu P Zero World w Monte Carlo była także gospodarzem światowego debiutu najnowszego dzieła MV Agusta i Pirelli Design. Miało to formę specjalnej edycji, charakteryzującej się unikalną kolorystyką z Centro Ricerche Castiglioni i Pirelli Design, mającą na celu uzupełnienie linii Dragster 800 RR Pirelli. Po raz pierwszy Pirelli Design spersonalizował nie tylko estetykę motocykla, ale także jego stronę funkcjonalną. Osłona zbiornika paliwa i owiewka zostały wykonane z gumy celowo zaprojektowanej przez dział badań i rozwoju Pirelli, aby wytrzymać zadrapania i otarcia, które bardzo często pojawiają się w tych obszarach, a także uszkodzenia atmosferyczne i chemiczne, pochodzące np. od rozlanej benzyny. Aby wyraźnie podkreślić charakter współpracy pomiędzy firmami MV Agusta i Pirelli, opony Diablo Supercorsa SP montowane w tym modelu otrzymały kolorowe ścianki boczne pasujące do kolorystyki motocykla. Będą one dostępne jako ekskluzywna i limitowana seria wyposażenia.

Od 145 lat Pirelli jest pionierem na wielu różnych platformach: sportów motorowych, najlepszych w swojej klasie oponach, dostawców oryginalnego wyposażenia dla producentów samohodów, ale także komunikacji, sztuki i wzornictwa. To właśnie w tych dziedzinach marka wyróżnia się dzięki wieloletniemu zaangażowaniu w  różnorodne projekty, związane m.in. z reklamą, kalendarzem Pirelli, produktami Pirelli Design, czy ekspozycją w Hangarze Bicocca (jednej z najważniejszych współczesnych przestrzeni artystycznych w Europie) . Dzięki fuzji zaawansowanej technologii i artyzmu, marka Pirelli wyniesiona jest poza branżę oponiarską i wchodzi do świata stylu życia. To własnie elementy podkreślające kluczowe z punktu widzenia Pirelli wartości zajmują centralne miejsce w P Zero World. Następnym krokiem w realizacji tego globalnego projektu jest otwarcie kolejnego salonu flagowego Pirelli w Dubaju.

Podobne

VW Golf II GTI – zapomniany mistrz świata grupy A

Samochody ze stajni Volkswagen Motorsport rozdawały ostatnimi czasy karty na odcinkach specjalnych światowych rajdów. Mało kto pamięta, że podobnie było w 1986 roku, kiedy Kenneth Eriksson za kierownicą Golfa II sięgnął po najwyższe laury w Grupie A. Volkswageny zaczęły pojawiać się w poważnych rajdach w latach 70. XX wieku. Wówczas honoru marki na odcinkach specjalnych…

Mini_Cooper_i_Mini_Countryman_S

Czy rozmiar ma znaczenie? Klasyczny Cooper kontra Countryman S – PORÓWNANIE

Samochody marki Mini należą do najbardziej charakterystycznych aut, jakie poznał świat. Debiutujące kilkadziesiąt lat temu pierwsze Mini było naprawdę mini. Najnowsze wersje tych jakże uroczych aut już takie mini nie są. Dobrym przykładem jest model Countryman idealnie wpisujący się w aktualne motoryzacyjne trendy. Historia brytyjskich motoryzacyjnych maluchów rozpoczęła swój bieg w 1959 roku. Początkowo oferowane przez Anglików modele nosiły…