Seryjne BMW M3 Touring mu nie wystarczyło - Trends Magazines

Seryjne BMW M3 Touring mu nie wystarczyło

Już niektórzy klienci odebrali pierwsze egzemplarze BMW M3 Touring. Ten właściciel długo nie pojeździł seryjnym autem. Zobaczcie co zrobił z nowym M3. 

Premiera BMW M3 Touring była nie lada wydarzeniem. Auto ujrzało światło dzienne po wielu latach oczekiwania na mocne kombi klasy średniej od bawarskiego producenta. Wydawałoby się, że niewiele można zrobić z wyglądem nowej M-trójki. A jednak. 

To prawdopodobnie pierwszy stuningowany egzemplarz nowego BMW M3 Touring. Jeden z austriackich właścicieli postanowił przerobić swoje BMW od razu po zakupie. Z zewnątrz auto wyróżnia się nakładkami na zderzaki oraz progi, a także obniżonym zawieszeniem. Pojawiło się też nowe wypełnienie nerek, a także karbonowe lusterka.

Przednie lampy także zostały poddane modyfikacjom. Mają teraz żółte światło, które przypomina te z modeli M5 CS czy M4 CSL. „Bobrzy” przód nawet dobrze wygląda, szczególnie jeśli nie mamy tam przedniej tablicy rejestracyjnej. Z tego powodu szczególnie cieszą się właściciele aut w USA, gdzie przednie tablice nie są wymagane. 

Pod maską M3 Touring pracuje 3-litrowa jednostka R6. Moc to 510 KM i maksymalnie 650 Nm, silnik kręci się aż do 7200 obr./min. Moc trafia na cztery koła poprzez ośmiostopniową skrzynię M Steptronic. To oraz świetna aerodynamika pozwoliła osiągnąć rekordowy czas na torze Nurburgirng – 7 minut i 35.060 sekundy. To o 10 sekund szybciej od Mercedesa-AMG E63 S. Co ciekawe, to tylko o 3 sekundy wolniej niż M5 poprzedniej generacji. Ceny BMW M3 Touring w Polsce startują od 497 000 zł. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW X2 GoldPlay – cygańskie BMW?

BMW zaprezentowało ciekawą edycję modelu X2 - GoldPlay. Auto ma złote akcenty nie tylko we wnętrzu, ale także na karoserii i felgach. Elegancki design, czy "cygańska wiocha"?  Złoto w motoryzacji jest dość rzadko stosowane. Możemy wyobrazić sobie złote akcenty w kabinie Rolls-Royce'a lub komorę silnika McLarena F1, wyłożoną tym właśnie szlachetnym materiałem po to, aby…

Panamera, czyli Porsche dla czworga – HISTORIA

Porsche dla czworga – w ciągu ponad 70-letniej historii firmy inżynierowie Porsche nie raz powracali do tego pomysłu. Prototypy takie jak Typ 530 bazujący na modelu 356, przedłużone warianty 928 czy czterodrzwiowe coupé Typ 989 nie trafiły jednak do seryjnej produkcji. Na początku nowego tysiąclecia Porsche powzięło decyzję o zaprojektowaniu czterodrzwiowej limuzyny z nadwoziem typu…