Powiedzieli Kubicy, że nie może jeździć po Nürburgring bez instruktora - WIDEO - Trends Magazines

Powiedzieli Kubicy, że nie może jeździć po Nürburgring bez instruktora – WIDEO

Robert Kubia BMW M4 Nurburgring Apex

Tytułowe zdanie to nie jest wymysł mojej fantazji – właśnie takie słowa usłyszał kierowca F1, gdy poprosił o wynajęcie samochodu na legendarnym niemieckim torze. Wszystko jest nagrane na kamerze- wystarczy posłuchać Roberta zza kierownicy BMW M4. 

Robert Kubica na Ringu

Ale to nie wszystko! Wsłuchując się w dialog między najbardziej utytułowanym polskim kierowcą i youtuberem Miszą Charoudin możemy się dowiedzieć, że Polak do tej pory nigdy nie jeździł po legendarnej Północnej Pętli. Oznacza to, że przez większość życia miałem coś wspólnego z RK 🙂 Czy muszę dodawać, że jazda Roberta to prawdziwy majstersztyk? Chyba nie, ale powiem, że z dużą przyjemnością oglądałem prawą rękę Kubicy w akcji – jest na pierwszym planie kadru przez większość czasu.

Robert Kubia BMW M4 Nurburgring Apex

BMW M4

BMW M4 od Apex Nurburg to odpowiednio przygotowana maszyna – samochód ma pół-klatkę, zmienione zawieszenie i hamulce. Co ciekawe firma Apex nie zdecydowała się na podniesienie mocy turbodoładowanego silnik R6.

Zapraszamy na film!

Podobne

Dziś startuje Rajd Dakar 2022

44. edycja Rajdu Dakar po raz kolejny odbywa się w Arabii Saudyjskiej. Na starcie znalazło się w sumie 11 Polaków. Największe szanse na wysokie miejsce mają Jakub Przygoński oraz Kamil Wiśniewski. Rajd Dakar 2022 rozpoczyna się 1 stycznia 2022 w Dżuddzie krótkim prologiem, po czym uczestnicy przejadą do Hail na miejsce startu zasadniczej części pierwszego…

Używany VW Golf Sportsvan 21

Używany VW Golf Sportsvan (2014–2020) – wady, zalety, opinie

Bardziej przestronny następca Golfa Plus nie okazał się rynkowym hitem. To dobra informacja dla zainteresowanych zakupem używanego egzemplarza tego praktycznego i wygodnego minivana. Sprawdzamy, jak wygląda używany VW Golf Sportsvan i czy warto go kupić. Volkswagen nie miał szczęścia do segmentu kompaktowych minivanów. Pierwszą próbą przełamania hegemonii francuskich marek był Golf Plus (2005–2014). Auto technicznie…