Powiedzieli Kubicy, że nie może jeździć po Nürburgring bez instruktora - WIDEO - Trends Magazines

Powiedzieli Kubicy, że nie może jeździć po Nürburgring bez instruktora – WIDEO

Robert Kubia BMW M4 Nurburgring Apex

Tytułowe zdanie to nie jest wymysł mojej fantazji – właśnie takie słowa usłyszał kierowca F1, gdy poprosił o wynajęcie samochodu na legendarnym niemieckim torze. Wszystko jest nagrane na kamerze- wystarczy posłuchać Roberta zza kierownicy BMW M4. 

Robert Kubica na Ringu

Ale to nie wszystko! Wsłuchując się w dialog między najbardziej utytułowanym polskim kierowcą i youtuberem Miszą Charoudin możemy się dowiedzieć, że Polak do tej pory nigdy nie jeździł po legendarnej Północnej Pętli. Oznacza to, że przez większość życia miałem coś wspólnego z RK 🙂 Czy muszę dodawać, że jazda Roberta to prawdziwy majstersztyk? Chyba nie, ale powiem, że z dużą przyjemnością oglądałem prawą rękę Kubicy w akcji – jest na pierwszym planie kadru przez większość czasu.

Robert Kubia BMW M4 Nurburgring Apex

BMW M4

BMW M4 od Apex Nurburg to odpowiednio przygotowana maszyna – samochód ma pół-klatkę, zmienione zawieszenie i hamulce. Co ciekawe firma Apex nie zdecydowała się na podniesienie mocy turbodoładowanego silnik R6.

Zapraszamy na film!

Podobne

BMW M5 LCI F90 2020

Krąży plotka, że BMW pracuje nad w pełni elektrycznym M5 z silnikiem o mocy ponad 1000KM

Czy król „super limuzyn” wkrótce zostanie królem samochodów elektrycznych? BMW zawsze było firmą, M5 to prawdopodobnie największy hit marki. Wprowadzone po raz pierwszy w 1984 roku jako limuzyna dla kadry kierowniczej przez lata rosło w siłę. Jaka przyszłość czeka M5? W związku ze zbliżającą się 40. rocznicą powstania, krążą pogłoski, że monachijska firma ma w zanadrzu kilka…

Koncept e-Bulli widok z przodu na tle OZE

Klasyk VW z napędem elektrycznym

VW Bulli jest jedną z ikon motoryzacji. Jak każdy samochód sprzed lat umiarkowanie nadaje się do codziennej eksploatacji. Ale Volkswagen znalazł na to sposób. Auta sprzed lat mają niepowtarzalny urok. Świetnie wyglądają, mają ciekawie urządzone wnętrza i nie izolują kierującego od wrażeń z jazdy. Z drugiej strony, ich wadą mogą być gaźnikowe silniki, które palą dużo, a zwykle nie zapewniają…