Plak i papieros - oto dlaczego nie wolno ich łączyć - Trends Magazines

Plak i papieros – oto dlaczego nie wolno ich łączyć

Sobotnie popołudnie, ot zwykły kierowca czyści kokpit swojego samochodu. Podczas używaniu kosmetyku do deski rozdzielczej postanawia zapalić papierosa. Takiego finału raczej się nie spodziewał.

Jak czytamy w serwisie 24jgora.pl, w sobotę na jednej z myjni samochodowych doszło do groźnego wydarzenia. Jeden z klientów myjni postanowił spryskać kokpit aerozolem, a przy okazji zapalić sobie papierosa. Kierowca zapomniał, że nie należy używać ognia w zamkniętym samochodzie, a tym bardziej przy użyciu aerozolu do deski rozdzielczej. Po chwili wnętrze eksplodowało!  

Sytuacja może wydawać się śmieszna, ale kierowcy zapewne do śmiechu nie było. Jak dowiadujemy się od redakcji TV DAMI, mężczyzna trafił do szpitala z licznymi oparzeniami. 

Czym najlepiej czyścić deskę rozdzielczą?

Przy okazji, przypomnijmy jaki kosmetyk jest najlepszy do czyszczenia deski rozdzielczej. Oczywiście każdy ma tutaj swój ulubiony, ale lepiej unikać tych z efektem połysku. Po jego użyciu plastiki nie tylko wyglądają tanio i jak z kiepskiego komisu, ale też błyszcząca deska może być niebezpieczna, gdyż może odbijać promienie słoneczne i razić kierowcę. 

Najlepiej zastosować kosmetyk, który pozostawia powierzchnię matową, ale tak naprawdę wystarczy zwykła zwilżona mikrofibra lub inna ścierka nie pozostawiająca włókien. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Giorgi Tevzadze

Giorgi Tevzadze robił to, co kochał. Rocznica śmierci legendy

Giorgi stał się legendą za życia, a sposób w jaki jeździł szokował. Jedni go podziwiali, inni zastanawiali się, czy skończy we wraku zmiażdżonego samochodu. 23 Czerwca 2013 Giorgi Tevzadze zginął w wypadku samochodowym, jechał jako pasażer.   Need for drive - streetracing z Tbilisi Needfordrive.com- dziś nieużywana domena internetowa, która niegdyś należała do grupy streetracerów…

Zawieszenie EDC – jak działa, opinie

Dzięki adaptacyjnemu zawieszeniu EDC większość modeli BMW jest w stanie pogodzić precyzję prowadzenia z komfortem resorowania. Charakterystyka układu jezdnego zależy bowiem od wybranego trybu pracy.  W większości samochodów osobowych za resorowanie odpowiadają sprężyny i amortyzatory. Pierwsze uginają się lub rozprężają po wjechaniu na nierówność bądź uskok drogi, drugie przeciwdziałają bujaniu się nadwozia. Regulacja charakterystyki sprężyn podczas jazdy jest w zasadzie niemożliwa…